Rekryteringskonsult till Adecco Göteborg
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2013-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryteringskonsult till Adecco Göteborg" (publicerad 2013-11-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Adecco Rekrytering är framgångsrika och nu behöver vi utöka teamet i Göteborg!
Här finns en organisation med starkt fokus på rekrytering som erbjuder stöd i form av duktiga chefer som arbetar för din och rekryteringens utveckling och framgång. På Adecco har vi förmånen att arbeta med effektiva rekryteringsverktyg och väl genomarbetade metoder både för våra rekryteringsprocesser och vår försäljning. När du börjar hos oss ger vi dig en gedigen introduktion där du bl. a får utbildning i våra verktyg och arbetssätt så att du får de bästa grundförutsättningarna för att kunna bidra och nå framgång i ditt arbete.
Hur ser din arbetsdag ut?
Vi inspireras och utmanas av dialogen med våra kunder, vi värnar om våra kandidater och tar inte lätt på åtagandet att ansvara för ett rekryteringsuppdrag. Vi vet hur mycket det påverkar organisationers resultat att få rätt individer på plats.
Vi har ett nära samarbete med såväl stora som små företag, organisationer och myndigheter och tjänsterna vi tillsätter varierar inom kategorierna specialister, chefer samt på executive nivå. Vi arbetar efter en väldefinierad metod och process, men det är inte det som gör oss unika, utan på vilket sätt vi integrerar personbedömning med försäljning, affärsmässiga dialoger och ett lagarbete utöver det vanliga.
Vi söker dig som fyller någon av följande profiler:
• Du som är erfaren rekryteringskonsult och som brinner för att skapa långsiktiga relationer med kunder och kandidater.
• Du som har arbetat framgångsrikt med försäljning och konsultativa kunddialoger, har driv och är intresserad av att börja arbeta med rekrytering.
Vi välkomnar ditt intresse för att nätverka, utveckla och driva kunddialoger samt din förmåga att se affärsmöjligheter. Självklart räknar vi med att du är affärs- och resultatorienterad, engagerad och har en mycket stark egen drivkraft.
Vem trivs här?
Här trivs människor som är ambitiösa, affärsmässiga och som gillar att ta ansvar för sitt arbete. En viktig del i arbetet är, förutom personbedömning, att nätverka med kunder och kandidater samt att utveckla kunddialoger i försäljningsarbetet. Vi överträffar gärna våra kunders förväntningar och tror att skratt och professionalism går hand i hand.
Som rekryteringskonsult på Adecco arbetar du självständigt och resultatfokuserat men utan att tappa känslan för när en kollega behöver din hjälp.
Vi erbjuder
Adecco har som motto att det ska vara roligt att gå till jobbet om morgnarna. Ett bevis på det är att vi 2013 tagit oss till en fjärde plats över Sveriges bästa arbetsplatser i Great Place to Work, något vi är mycket stolta över och fortsätter arbeta för.
Det är inte svårt att hitta oss, vårt kontor ligger centralt med ljusa och fräscha lokaler på Götgatan 11 i Nordstan . Adecco är ett friskvårdssatsande företag som tycker om att via olika aktiviteter utmana oss som medarbetare i tävlingar och sportaktiviteter. Vi har bra provisionssystem, friskvård samt övriga förmåner. Dessutom erbjuder vi utveckling och utbildningar inom bl. a personbedömning, tester och försäljning.
Välkommen med din ansökan senast den 22 november via adecco.se
Frågor om tjänsten besvaras av: Peter Ekelund, Rekryteringskonsult, på tel: 036 35 10 34
Publiceringsdatum2013-11-05Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningFast lön + bonus
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Ekelund, Rekryteringskonsult 036-35 10 34
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG
Jobbnummer 1695279
Observera att sista ansökningsdag har passerat.