Rekryteringskonsult sökes till Kelly Services i Malmö!

Kelly Services AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kelly Services AB i Malmö, Lomma, Lund, Svedala, Trelleborg eller i hela Sverige

Kelly Services är en av världens äldsta och största aktörer inom rekrytering, bemanning och HR processer. Som leverantör av dessa tjänster har vi en unik ställning på den internationella marknaden. Vi finns idag i 36länder och arbetar i en Nordisk organisation alla våra kontor är helägda av Kelly Services Inc. I Sverige finns vi idag på fyra orter Stockholm, Göteborg, Malmö och Örebro. Vi är ständigt nytänkande och utvecklingsbenägna Utöver ISO-certifiering har vi även vårt interna Kelly Quality Management System som är internationellt känt. Vi har den kompetens och erfarenhet som krävs för att genomföra uppdrag och ge en service i världsklass till våra kunder. Malmö kontoret behöver förstärka med ytterligare en medarbetare som kommer att jobba med rekrytering av olika tjänster. Vi sitter i ljusa fina lokaler mitt i centrala Malmö.

Publiceringsdatum
2012-02-01

Dina arbetsuppgifter
Som rekryteringskonsult har du eget försäljningsansvar och driver din egen försäljning både mot befintliga kunder men även nykundsbearbetning. Du tar själv ansvar för att boka kundbesök, genomför kundbesök samt bearbetar potentiella kunder i region Skåne. I ditt ansvarsområde ligger också hela rekryteringsprocessen vilket innebär att tar kravspecifikation, göra urval, search av kandidater, personliga intervjuer och genomföra personlighets tester. Din uppgift är att matcha rätt kandidat till rätt uppdraget. Du kommer att arbeta med olika typer av tjänster och inom olika branscher och vi ser dig som generalist.

Du har:

• akademisk utbildning eller relevant erfarenhet för tjänsten

• väl dokumenterade säljegenskaper med goda säljresultat, gärna erfarenhet från säljledning

• dokumenterad erfarenhet av rekrytering av tjänstemän

• drivkraften och är resultatinriktad med fokus på lönsamhet

• fokus på temaarbete och gärna flera års säljerfarenhet

• viljan att skapa och uppnå resultat

• hög servicekänsla och god social kompetens

• självförtroende och självinsikt

Vi ger dig:

Ett självständigt, spännande och utmanande arbete för dig som har entreprenörsanda och trivs med att få påverka, leda och styrs av uppsatta mål.

En stimulerande tjänst i ett av världens främsta företag inom rekrytering, bemanning och HR

Lyhördhet och korta beslutsvägar

Goda möjligheter för en egen yrkesmässig utveckling

Konkurrenskraftiga villkor

Vi ser fram emot att träffa dig!

Välkommen in med din ansökan redan idag! Vi tar emot din ansökan genom att du registrerar din CV på http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se

Vid frågor ta kontakt med Mikael Söderström på tel: 040-611 15 75.

Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: SE324870
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Kelly Services AB

Adress
Kelly Services AB
Regeringsgatan 77
11139 Stockholm

Jobbnummer
1144557

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kelly Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kelly Services AB: