Rekryteringskonsult med mod och förmåga att sticka ut till Pooli
Poolia Malmö AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Malmö AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Fundera över följande frågor;
Brinner du för att påverka människor i din omgivning? Trivs du i en miljö av stor variation där du själv är den som sätter agendan? Uppskattar du att göra affärer och träffa människor i ett utvecklande klimat?
Svarade du ja på dessa, då kan detta vara något för dig.
Då urval och intervjuer sker löpande är du välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-01-18Dina arbetsuppgifterI rollen som rekryteringskonsult på Poolia har du möjlighet till ett helhetsansvar för dina rekryteringsuppdrag, från att sälja in och göra upp affären med kund till genomförande och uppföljning av rekryteringsuppdrag med kund och kandidat. Som uppdragsansvarig rekryteringskonsult arbetar du med enskilda uppdrag såväl som med avtalsleveranser och dina kunder står ofta för välkända varumärken. Du ansvarar också för dina kundrelationer och bedriver aktivt säljarbete för att sälja in nya uppdrag. Du ingår i ett rekryteringsteam i Malmö och arbetar tillsammans med rekryteringskonsulter, rekryterare, researchers och konsultchefer där ni bidrar till varandras framgångar genom samarbete. Tillsammans med dina blivande kollegor driver ni affärerna och uppdragen framåt. Vi är idag ett team om totalt 11 personer, varav fem rekryteringskonsulter, och vill nu utöka gruppen med en rekryteringskonsult.
Din kompetens
Vi söker dig som har relevant akademisk examen. Vi tänker oss att du har något års arbetslivserfarenhet inom rekrytering och/eller i kombination av erfarenhet av B2B försäljning, helst inom tjänstemannasektorn, och är redo för rollen som rekryteringskonsult. Det är mycket meriterande om du har en arbetat mot eller inom IT-branschen.
För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du drivs av affären och resultatet samt av mötet med människor - kunder och kandidater både enskilt och i större sammanhang. Du har en utvecklad social kompetens, sprider god energi och tycker om att arbeta i ett högt tempo i en händelserik miljö. Din förmåga att arbeta både i team och självständigt är mycket god och du trivs i rollen med stort eget ansvar och många saker på gång samtidigt. Du behöver behärska svenska helt obehindrat och vara bekväm med att skriva och tala engelska.
Vi erbjuder ett arbete där varje dag är stimulerande, varierande och händelserik med en omgivning av engagerade och inspirerande kollegor.
Om Poolia
Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande - Rätt individ. På rätt plats. Alltid.
Förmåner
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Som anställd hos oss har du tillgång till förmånsportalen Benefits där du kan ta del av olika erbjudanden inom bland annat hälsa, försäkringar och hushållsnära tjänster. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar samt företagshälsovård.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-13
Ange följande referens när du ansöker: 49104
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Malmö AB
AdressPoolia Malmö AB
Gustav Adolfs Torg 12
21139 Malmö
KontorsadressGustav Adolfs Torg 12
Jobbnummer 3911889
Observera att sista ansökningsdag har passerat.