Rekryteringskonsult
Avancos Scandinavia AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avancos Scandinavia AB i Sollentuna,
Sundbyberg,
Solna,
Österåker,
Stockholm eller i
hela Sverige Rekryteringskonsult
Om Avancos
Avancos är rekryteringsföretag som grundades i Nederländerna 2001 och har varit verksamma i Sverige sedan 2010. Vi ger dagligen företag, kandidater och anställda förutsättningar att växa. Avancos grundades 2001 i Nederländerna och har verkat i Sverige sedan 2010.
Vi fokuserar på sex affärsområden där vi har bra förståelse för marknaden och ett starkt nätverk; infrastruktur, byggnad, energi, installation, miljö och industri. Genom vårt systerföretag Hagenbom har vi även interim konsulter samt entreprenadverksamhet. Vi arbetar cross-border med bland annat konsulter i Nederländerna, Brasilien och Finland. Vi arbetar med ledande företag inom våra segment och bygger långsiktiga relationer med våra kunder.
Hos Avancos får du möjlighet att jobba med några av Sveriges ledande företag inom våra segment. Du får frihet under ansvar där du själv har stor möjlighet att planera din vardag, med flexibilitet att arbeta hemifrån samt planera dina arbetstider.
Om rollen
Avancos söker nu efter en rekryteringskonsult som kommer att fortsätta utveckla vårt affärsområde infrastruktur. Det här är en bred roll där du får ansvar för försäljning, account management, leverans och med tid potentiellt ledarskapsansvar beroende på affärsområdets och din egen utveckling. Du kommer att få mycket eget ansvar och kommer att ha varierande och utmanande arbetsuppgifter.
Ansvarsområden
Försäljningsaktiviteter inklusive kartläggning och identifiering av existerande och nya kunder.
Stödja kunder i deras rekryteringsarbete
Aktivt driva rekryteringsprocesser samt koordinera processen externt med kund och internt med kollegor
Vårda och utveckla kundrelationer
Uppdatera och upprätthålla CRM system
Spendera minst ett par timmar per vecka för att utvecklas i ditt yrke
Bidra till att utvecklas marknadsinformation, presentationer etc och aktivt bidra med input till förbättring av avancos interna processer
Vi ser gärna att du har följande egenskaper/erfarenhet:
Driven och ambitiös
Handlingskraftig
Nyfiken med vilja att lära dig nya saker och ständigt utvecklas
Hög uthållighet. Att du trots att det är svårt väljer att slutföra det du påbörjat
Goda kommunikationsfärdigheter både skriftligt och muntligt
Vilja att kliva utanför din bekvämlighetzon
Ödmjuk personlighet men med hög tilltro till din förmåga
Analytisk förmåga. Universitetsexamen är en fördel men inget krav
Erfarenhet från försäljning är en merit
Erfarenhet från rekrytering är en merit men inget krav
För mer information om rollen vänligen kontakta VD Christopher Hager; 0700 94 74 94,
christopher.hager@avancos.sePubliceringsdatum2022-01-05Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressAvancos Scandinavia AB
Sollentunavägen 55
19140 Sollentuna
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avancos Scandinavia AB (org.nr 556870-1352)
Sollentunavägen 55 (
visa karta)
191 40 SOLLENTUNA
Jobbnummer 6227919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.