Rekryteringsassistent till Södertälje!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Har du en utbildning inom personalfrågor och vill jobba med rekrytering? Då har vi på Adecco ett perfekt uppdrag för dig som rekryteringsassistent! Uppdraget startar omgående och pågår i ca 3-6 månader.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som rekryteringsassistent kommer du att arbeta på en HR- avdelning med 12-15 personer. Du kommer främst att arbeta med att skriva rekryteringsannonser samt att göra ett första urval baserat på kravprofilen. Då du kommer skriva mycket annonser ser vi gärna att du har god förmåga att uttrycka dig skriftligt.

Vem trivs här?
Vi söker nu dig som har en högskole- eller universitetsutbildning inom personalfrågor eller liknande. Erfarenhet av att jobba med liknande uppgifter är meriterande då du känner till rutiner. Som person är du öppen, kommunikativ och ödmjuk. Här trivs också du som har en god samarbetsförmåga men som också inte har några problem att jobba självständigt.  

Vad erbjuder vi?
Ett uppdrag som Rekryteringsassistent hos kund i Södertälje!

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och ska tillsättas omgående. Intervjuer sker löpande! Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-10-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Arda Kurdoglu, Rekryteringsansvarig Supply Chain & Inköp Arda.Kurdoglu@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE

Kontorsadress
Storgatan 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2470009

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: