Rekryteringsassistent/Administratör

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Helsingborg

Till en arbetsgivare i Nordvästra Skåne söker vi nu en administratör/rekryteringsassistent för ett uthyrningsuppdrag. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt. Längden på uppdraget är fyra månader med möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifterna kommer att vara att avlasta ordinarie bemannings och rekryteringskoordinatorer i deras arbete. Du skall ha tidigare erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter. I rollen kommer du att arbeta med flera processer samtidigt så din förmåga att hantera det är viktig. Det är meriterande om du tidigare har varit delaktig i eller själv har drivit rekryteringsprocesser.

Arbetsuppgifter kommer att bestå utav att vara behjälplig vid rekryteringsarbetet, skriva annons, göra urval, telefonintervju och referenstagning. Du kommer också att ha kontakt med anställda vikarier. Vidare kommer du att hjälpa till med skrivandet av anställningsavtal, förbereda löneunderlag samt övrig administration kopplad till uppdraget.

Goda kunskaper i svenska är ett krav. Som det ser ut kommer en stor del av arbetet att skötas via distans.

Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-01-19

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arena Personal Sverige AB

Jobbnummer
6263432

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: