Rekryteringsansvarig sökes till Hubbr!

Vendator Bemanning AB / Administratörsjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vendator Bemanning AB i Falun, Borlänge, Hofors, Sandviken, Gävle eller i hela Sverige

Vi på Hubbr ser oss som en hubb, länk eller nav som hjälper ditt varumärke. Oavsett om det handlar om att rekrytera rätt personal, få hjälp med kreditvård, stödja säljavdelningen, hjälpa till med er kundtjänst eller undersöka vad er målgrupp tycker om er så finns vi där. Lite förenklat skulle man kunna säga att vi representerar ditt varumärke oavsett kanal och kundrelation.

Är du en driven och säljande individ som är redo att ta nästa kliv i karriären? Strävar du efter en kreativ och central roll i ett snabbväxande företag? Har du mycket energi och gillar att ge service utöver det vanliga? Drivs du av HR-frågor och rekrytering?

Då kan du läsa vidare!

Hubbr föddes under 2015 då de fyra bolagen Vendator AB, Makalös AB, Bra Röster AB och Rationell Finans AB gick ihop och blev ett. De fyra företagen har arbetat framgångsrikt under många år på respektive håll men har nu tagit steget till att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Vi har verksamhet i Stockholm, Hofors, Karlstad, Helsingborg och Lissabon.

Publiceringsdatum
2016-01-27

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Rekryteringsansvarig arbetar du med att lösa rekryteringsuppdrag både internt och externt. Du ansvarar för hela processen, vilket innebär från kravprofil, annonsering, headhunting, CV-urval, telefonintervjuer, djupintervjuer till referenstagning. Du kommer att ingå i ett team som består utav fyra Rekryteringsansvariga, en Lönespecialist och en HR-chef, som du rapporterar till. Vid extern rekrytering kommer du att ha ett tätt samarbete med våra Konsultchefer och när det gäller internt är det respektive Teamchef för det projekt som ska lyftas. I rollen ingår det också att du deltar i olika typer av event och mässor för att hitta de rätta kandidaterna, därav är det viktigt att ha ett gott samarbete med rätt samarbetspartner.

Profil
• Du har relevant akademisk utbildning, t.ex. inom HR, eller annan utbildning som arbetsgivaren finner lämplig.
• Du har ett intresse för näringslivet och gärna tidigare erfarenhet från bemanningsbranschen eller närliggande verksamheter
• Du har tidigare rekryterat och/eller bemannat och gärna inom säljområdet.
• Du drivs av att arbeta med människor, har ett starkt intresse för affärer.
• Du är lösningsorienterad, snabbtänkt och har förmågan att arbeta i en föränderlig miljö.
• Du tar ansvar för ditt arbete och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs.
• Din kommunikations- och prestationsförmåga är mycket god.

Vi erbjuder dig

• Arbete i en expansiv fas där teamkänsla och säljande framåtanda är signifikant för kulturen som vi befinner oss i just nu.
• Ett värdedrivet företag. Våra värdeord: ansvar, utveckling och energi sammanfattar hur vi ser på ansvaret för varje medarbetare.
• Arbete i ett företag med kollektivavtal.
• Korta och snabba beslutsvägar.
• Stimulerande arbetsmiljö med kompetenta och prestigelösa kollegor.

Låter detta intressant? Ansök redan idag!

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Rekryterare Pontus Axberg på telefon 072-529 42 00. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kommer att tillsättas före sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-11
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pontus Axberg 072-529 42 00

Företag
Vendator Bemanning AB

Adress
Vendator Bemanning AB
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma

Kontorsadress
Gustavslundsvägen 143

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2638147

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vendator Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vendator Bemanning AB: