Rekryteringsansvarig med engagemang sökes till Humana assistans!

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett arbete med spännande utvecklingsmöjligheter? Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se

Humana assistans söker nu en rekryteringsansvarig med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på vårt kontor i Göteborg.

Publiceringsdatum
2018-03-07

Dina arbetsuppgifter
Som rekryteringsansvarig med placering i Göteborg ansvarar du för rekrytering av personliga assistenter till kunder bosatta i västra Sverige.

Dina dagliga arbetsuppgifter innebär självständigt arbete med hela rekryteringsprocessen och du har kontakt med våra kunder, deras anhöriga eller arbetsledare under rekryteringens gång. Du kommer även arbeta proaktivt med att bygga upp vår vikariepool och leta upp potentiella kandidater till framtida rekryteringsbehov i form av att besöka mässor, hålla rekryteringsträffar och liknande.

Du arbetar i ett nära samarbete med våra kund- och assistentansvariga som ansvarar för att samordna personlig assistans hos våra kunder och du kommer ingå i olika team.

Profil
Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Det är av stor vikt att du delar våra värdegrund: glädje, engagemang och ansvar.

Att vara serviceminded och ha kundfokus är en självklarhet då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder och personliga assistenter.

Du kommer att ha många rekryteringar på gång samtidig och periodvis kommer det vara hög belastning vilket ställer höga krav på flexibilitet och engagemang. Vi ser att du kan hantera arbete under tidspress och trivs med att din plan för dagen ständigt behöver ändras.

Vidare är du en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt samt erfarenhet av att arbeta i datasystem. Vi ser gärna att du har utbildning inom personalområdet och/eller erfarenhet av rekrytering och bemanning. Erfarenhet av omsorgsbranschen är också ett stort plus.

På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Om du är aktuell för tjänsten kommer du få genomgå MAP och Matrigma-tester.

Anställningsform: tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Tjänstgöringsgrad: 100% med arbetstid förlagd måndag-fredag 8.00-17.00.

Start: önskvärt 2018-04-10, alternativt enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag är 2018-03-25



Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Vädursgatan 50
41250 Göteborg

Kontorsadress
Vädursgatan 50

Jobbnummer
4006874

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: