Rekryteringsansvarig
Citysälj Sverige AB / Administratörsjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Citysälj Sverige AB i Borås,
Göteborg,
Varberg,
Helsingborg,
Västerås eller i
hela Sverige Rekryteringsansvarig.
Är du en positiv, nytänkande och initiativtagande?
Är du van vid att arbeta strukturerat och med deadlines?
Vill du arbeta med unga människor på ett etablerat företag där du har en nyckelroll som i hög grad påverkar företagets utveckling?
Har du arbetat som rekryterare tidigare och vill kombinera det med HR-frågor?
Då har vi arbetet för dig!
Vi på Citysälj söker nu en person som vill arbeta som rekryteringsansvarig/HR-stöd.
Om Citysälj
Citysälj är ett av Sveriges mest framstående bolag inom telemarketing och har i över 18 år presterat oerhört väl inom all typ av telefonförsäljning och callcenterverksamhet från kontoret i Borås. Ända sedan starten 2004 har Citysälj jobbat med både inkommande och utgående samtal.
Under hela bolagets livstid har Citysälj levererat kvalitativ försäljning till några av Sveriges största företag och organisationer såsom tex Dagens Nyheter, Göteborgsposten, Privata Affärer m.m.
Citysälj är specialiserat på att skräddarsy försäljningslösningar till olika slags företag även om bolaget är mest känt för försäljning av tidskrifter och magasin.
Hos Citysälj finns långtgående erfarenhet av att stärka försäljningssiffror och har medarbetare som har varit med från start.
Eftersom företagets vision är att vara Sveriges bästa företag inom utgående telefonförsäljning så jobbar Citysälj kontinuerligt med kvalitetsutveckling inom organisationen. Personalen präglas av ambition och framåtanda. Det är därför organisationen kan leverera enastående resultat år efter år.
Citysälj är stolta medlemmar i Kontakta (f.d Svenska Callcenterföreningen, SCCF)
Som rekryteringsansvarig på Citysälj så kommer du fullt ut ansvara för hela rekryteringsprocessen.
Arbetsuppgifterna kommer dels omfattas av;
Att hitta, skapa och upprätthålla ett kontaktnät med kandidater genom exempelvis; sociala medier, LinkedIn, skolor etc.
Ansvara för hela rekryteringsprocessen CV-urval, search, intervjuer, referenstagning och avtalsskrivning.
Planera introduktion med nyanställda, samt arbeta med förbättringar kring den.
Vara delaktig i produktionsplaneringen och tillsamman med avdelningsansvariga göra prognoser och planering gällande produktionstimmar för aktuella och kommande kampanjer
Employer branding, synliggöra dem som företag utåt.
Arbeta med, och utveckla, vår arbetsmiljö.
Övriga administrativa och HR relaterade arbetsuppgifter.
Vi söker dig som studerat personalvetenskap, HR eller liknande på en eftergymnasial nivå. Du ska ha tidigare arbetslivserfarenhet från att ha arbetat med hela rekryteringsprocessen.
Det är meriterande om du har erfarenhet av onboarding, lättare HR-frågor, research och certifiering av personlighetstestsverktyg.
Som person är du nytänkande, handlingskraftig, kontaktskapande och eftertänksam. Arbetet kommer bestå utav mycket eget ansvar. Därför värderar vi även självständighet högt och förmågan att kunna driva processer framåt. Vi ser även att du har flytande kunskap i svenska och engelska. Passar beskrivningen in på dig?
Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande.
Tjänsten är på heltid och vi erbjuder marknadsanpassad lön, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
Publiceringsdatum2022-06-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-03
AdressCitysälj Sverige AB
Petersbergsgatan 19
50430 Borås
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "rekryteringsansvarig".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Citysälj Sverige AB (org.nr 556656-9892)
Petersbergsgatan 19 (
visa karta)
504 30 BORÅS
Ansökan E-post:
niclas.hogfeldt@citysalj.se Arbetsplats Citysälj Sverige AB
Kontakt VVD
Mikael Kaldegård
mikael.kaldegard@citysalj.se 0707490190 Jobbnummer 6714327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.