Rekryteringsadministratör till statlig myndighet i Trollhättan
Perido AB / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Trollhättan,
Vänersborg,
Uddevalla,
Ale,
Vara eller i
hela Sverige Perido söker en rekryteringsadministratör för ett uppdrag hos vår kund, en statlig myndighet med fokus på utbildning. Organisationen har som mål att främja en hållbar utveckling, både i stort och smått. Tjänsten är placerad i Trollhättan.
I rollen som rekryteringsadministratör kommer du att arbeta med löpande personal- och rekryteringsadministration. Bland annat innebär det att upprätta kravprofiler, annonsskrivning, hantering av ansökningshandlingar samt bokningar av intervjuer där du själv ibland kommer att hålla i intervjun. Det kommer även tillkomma andra administrativa uppgifter, vilket sker i Mynetwork.
Du som är intresserad av att söka bör tidigare ha kommit i kontakt med liknande uppgifter och därför snabbare kan sätta dig in i rollen. Du har en god samarbetsförmåga och tycker om att möta andra människor. Vidare är du flexibel och har ett öga för vad som behöver göras för stunden. Tidigare har du kanske arbetat i ett administrativt arbete och där lärt dig att arbeta strukturerat och organiserat.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-02-08Kravprofil för detta jobb• Högskoleutbildning inom personal/HR
• Erfarenhet av HR-administration och rekryteringsadministration
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av arbete med HR-administration och rekryteringsadministration inom offentlig sektor
• Erfarenhet av att arbeta i personal- och rekryteringssystem eller i Mynetwork
Tjänstens omfattning och tillträdeHel, konsultuppdrag till 2018-10-31, med chans till förlängning. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Har du en utbildning inom personal och HR och vill ta dig an ett meriterande uppdrag som rekryteringsadministratör? Är du noggrann och strukturerad samt tycker om att ha kontakt med människor? Då ska du läsa vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16502DP i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-10
Ange följande referens när du ansöker: 16502DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 3954482
Observera att sista ansökningsdag har passerat.