Rekryteringsadministratör till Randstad i Södertälje

Randstad AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-02-01

Dina arbetsuppgifter
Lever du efter devisen "ordning och reda - pengar på fredag"? Organiserar du bokhyllan i bokstavsordning och garderoben enligt färgkod? Har du dessutom jobbat en del med administrativa uppgifter och känner dig bekväm med att jobba i olika system och datormiljöer? Då har vi ha en ledig tjänst hos oss på Randstad Inhouse Services som skulle kunna passa dig som hand i handske!
Hos Inhouse services på Randstad jobbar man i ett Account team - ett team med Randstadmedarbetare som jobbar on site hos någon av våra inhousekunder - med andra ord ett team som arbetar tillsammans med våra kandidater ute hos kunden i fråga och är behjälpliga med allt i vardagen som rör rekrytering och konsultvård hos kund. Du kommer för det mesta att arbeta och vara stationerad ute hos vår kund i Södertälje och däremellan utgår från vårt eget central belägna kontor. I rollen som Rekryteringsadminsitratör har du en viktig funktion som administrativt ansvarig för vårt rektyrteringsteam och jobbar nära våra rekryterare och stöttar dem i vardagen med bland annat framtagande av löner, annonsering och referenstagning.

Låter det som något för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för rollen senast 2023-03-01 men notera gärna att vi tillämpar löpande urval. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt före sista ansökningsdag. Tjänsten är ett vikariat för en föräldraledig kollega och omfattar 12 månader.

Ansvarsområden
Olika typer av administration kopplad till våra kandidater och rekryteringsprocesse, både i våra och kundens system.
Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder, kandidater och medarbetare i vårt affärssystem.
Annonsering, screening och urval.
Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.

Kvalifikationer
För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har:
Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan tidigare.
Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.
Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst
till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden.
Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi möter kunder på båda språken.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201425431".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Angelica Gustafsson
angelica.gustafsson@randstad.se

Jobbnummer
7400373

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: