Rekryteringsadministratör, Stockholm

Shaya Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
2022-09-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryteringsadministratör, Stockholm" (publicerad 2022-09-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Till Stockholmskontoret på Gävlegatan 16 (Convendum) söker Shaya Solutions en kollega som är genuin och driven.

Start: Omgående, enligt överenskommelse
Anställningsform: Heltid
Omfattning: Heltid
Placering: centrala Stockholm (Gävlegatan 16, Convendum)

Bakgrund

Vi söker nu en Rekryteringsadministratör för att förstärka teamet.

Uppdragsbeskrivning

Rollen som rekryteringsadministratör är en administrativ stödfunktion där ansvarsområden är att stötta rekryterare och chefer i det löpande rekryteringsarbetet med fokus på administration. Arbetsuppgifterna innebär exempelvis annonsskrivning, referenstagning, hantera funktionsbrevlådor, kontakt med sökande/kandidater, avslutande administration i rekryteringsprocessen samt avtalshantering och personalaktshantering. Löpande utföra systemadministrativa uppgifter i våra system som att tex lägga upp nya användare och introducera och stötta dem i systemet.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

• Avslutad högskoleutbildning inom personalvetenskap eller beteendevetenskap eller avslutad gymnasieutbildning och minst 2 år med rekryterings- och eller HR-administration.
• God kompetens i Office-paketet , minst 2 års erfarenhet
• Generell systemvana, minst 1 års erfarenhet

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

• Erfarenhet av rekryteringsadministration och/eller annan relevant administration inom HR-området
• Erfarenhet av att ha tagit referenser, telefonintervjuer eller andra moment i rekryteringsprocessen
• Erfarenhet av rekryteringssystemet Reachmee

Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju. Kunden förbehåller sig rätten att kontakta egna relevanta referenser (än de som leverantören själv angivit) för att säkerställa uppfyllande av krav.

• STRUKTURERAD och NOGGRANN - planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och har helhetsperspektiv. Sätter upp och håller tidsramar
• SERVICEINRIKTAD- Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar
• SAMARBETSFÖRMÅGA Arbetar bra med andra människor. Relaterar sig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
• INITATIVTAGANDE- Tar initiativ och ansvar för sin uppgift och driver sina processer vidare.
• KVALITETSMEDVETEN Är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Lägger ner stor vikt vid att man lever upp till dessa.

______________________

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-09-07

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Kontakt
Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se

Jobbnummer
6959315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: