Rekryterings- och marknadsassistent!
Dryckeskonsult Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dryckeskonsult Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Nu söker vi efter en rekryterings- och marknadsassistent till vårt kontor i Stockholm! Är du en social person som tycker om att jobba med varierade arbetsuppgifter med högt eget ledarskap? Sök då denna roll!
Om jobbet
Du som intresseras av tjänsten som marknads-/försäljnings-assistent hos Dryckeskonsult får nu möjlighet att arbeta med och assistera företaget i dess administrativa arbete samt leda och utveckla företagets marknadssida. Du kommer även ha ett stort ansvar i rekryteringsarbetet.
Kort om företaget...
I över 10 års tid med våra cirka 300 medarbetare, har vi på Dryckeskonsult en rikstäckande verksamhet som hjälper butiker inom dagligvaruhandeln att öka sin försäljning och lönsamhet. Vi tillhandahåller alla de personalintensiva tjänster i butik som krävs för att effektivisera driften och maximera försäljningen.
Dina arbetsuppgifter...
Du kommer avlasta chefen på marknads- och-administrations-avdelningen inom det operativa arbetet. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat mindre team som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen. Då teamet är litet får man vara beredd på att rycka in och göra många olika typer av arbetsuppgifter.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat innebära...
Leda och utveckla företagets marknadssida
Skapa och ansvara över säljpresentationer, säljfoldrar etc
Leda rekryteringsarbetet i tät dialog med bl.a. regionchefer
Ansvara över företagets sociala kanaler
Annonsera i branschpress, lokala tidningar etc
Ansvara över företagets hemsida
Logi och resebokningar
Ansvara för material & klädutskick samt kontakten med våra leverantörer
Övriga administrativa uppgifter
Inköp av kontorsrelaterade inventarier
Din arbetsbakgrund och egenskaper...
Vi vill att du har en framåt, social och glad personlighet som inte är rädd för att prova nya arbetsuppgifter och kommunicera med många olika personer via telefon och mejl men även fysiska möten. Vi vill att du har ett driv som hela tiden tar dig, dina arbetsuppgifter och företaget framåt. Du ska kunna identifiera behov och utveckla företaget under dina arbetsområden. Du kommer tilldelas ett stort eget ansvar vilket värdesätter en hög ambition och arbetsmoral.
I dina tidigare arbeten/studier ser vi gärna att du haft erfarenhet av marknad och/eller administration.
För att arbeta med företagets marknadsavdelning ser vi gärna att du har en estetisk ådra som lyser igenom i allt du gör samt att du tar dig ann dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt.
Övrig kompetens vi gärna ser att du har...
Office-program (Excel, PowerPoint, Word)
Photoshop
Wordpress (för att hantera hemsida)
Fotografering + redigering
Övrigt om tjänsten...
Tjänsten är på 75 - 100 %
Fast månadslön
Provanställning (3 månader) tillämpas
Du kommer vara stationerad på vårat kontor på Linnégatan 15 på Östermalm Stockholm tillsammans med 3 kollegor
Arbetstider sätts i samråd med närmsta chef (kontorstider)
Kontorshundar finns på kontoret
Ansökan...
För att ansöka vill vi att du skickar ditt CV + information om dig själv till
ansokan@dryckeskonsult.se. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-26
E-post:
ansokan@dryckeskonsult.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Rekryterings+marknadsassistent".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Dryckeskonsult Sverige AB (org.nr 556687-8491)
Jobbnummer 7914638
Observera att sista ansökningsdag har passerat.