Rekrytering och Konsultchefsassistent på deltid!

A Hub AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-06-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekrytering och Konsultchefsassistent på deltid!" (publicerad 2019-08-05) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Är du mitt i studierna och vill lära dig mer om rekryteringsbranschen? Sök tjänsten som Rekrytering och Konsultchefsassistent hos oss!A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet till totalt flexibla upplägg för våra kunder.A-hub är en medarbetaranpassad arbetsgivare för dig som är målinriktad och gillar att vara med och påverka i en flexibel samt entreprenöriell miljö. Hos oss får ansvar och självklart även förtroende samt erbjuds möjlighet till stor personlig utveckling och en flygande start på karriären.Vi söker nu 1-2 studenter för start under våren som vill lära sig mer om rekrytering och personaladministration i tjänsten som Rekrytering och Konsultchefsassistent. Du kommer både att stötta rekryteringsteamet i deras arbete med kandidater, konsulter och annonsskrivning men även få möjlighet att arbeta aktivt med helt egna processer på sikt.ARBETSUPPGIFTERSom Rekrytering och Konsultchefsassistent på A-hub kommer du att jobba med rekryteringsprocessens samtliga delar såsom;Annonsskrivning/administrationSearch i interna och externa rekryteringskanaler efter potentiella kandidaterGranskning och urval av ansökningarGenomföra telefonavstämningar samt telefonintervjuer med kandidaterSkapa och skicka kandidatpresentationer till våra kunderReferenstagning över telefonMed tiden kommer du även att hålla i egna intervjuer och delta i kundmöten. Du erbjuds stor flexibilitet och eget ansvar i rollen där vår ambition är att det ska passa just din livssituation på bästa sätt i samband med dina studier. Av den anledningen väljer vi att låta dig komma med förslag på arbetstider och schema som passar just dig. En riktlinje är att vi gärna ser att du har möjlighet att arbeta ca 16 timmar/vecka samt merparten av timmarna under kontorstid; 8-17.UTBILDNING, ERFARENHET OCH PERSONLIGA EGENSKAPERDu är troligen mitt i en pågående universitetsutbildning på heltid och har gärna minst ett år kvar till examen.Sannolikt har du tidigare erfarenhet från arbete inom service, administration eller exempelvis försäljning. Då fokus på uppgifter skiftar snabbt i rollen så är det dock viktigast att du gillar högt tempo, har lätt för att ta egna initiativ och gillar ansvar.Du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska då tjänstens arbetsuppgifter kräver det.Vi tror på kraften i ambition och viljan hos människor att utvecklas under stort eget ansvar. Med högt engagemang och rätt inställning så finns det inga begränsningar för hur långt du kan gå hos oss.ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTENStart: Enligt överenskommelseOmfattning: ca 16 timmar/vecka eller enligt överenskommelsePlacering: Stockholm, FridhemsplanLön: Timbaserad

Publiceringsdatum
2019-06-03

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
A Hub AB

Jobbnummer
4826925

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: