Rekrytering av löneadministratör till Ohmegi

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Då vår nuvarande löneadministratör kommer att gå i pension vid årsskiftet är vi nu på jakt efter vår nästa stjärna. Vi söker dig som vill axla en roll där du självständigt kommer att administrera löner för ca 126 medarbetare. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du rapporterar till vår VD.

Start: Hösten 2017

Placeringsort: Sollentunavägen 52, Sollentuna

Om oss

Ohmegi grundades 1982 och är idag en av de ledande helhetsspecialisterna på installationer inom el, tele, teknik och säkerhet. Vi är idag över 100 elektriker som servar våra kunder i Storstockholm. Vi har bred kunskap och lång erfarenhet vilket skapar trygghet och säkerhet.
Ohmegi är även en del av Instalco koncernen där ledorden är samverkan, moget ledarskap och effektiva processer. Instalco lägger stor vikt på att alla bolag inom koncernen har sunda och gemensamma värderingar. Läs gärna mer om oss på www.ohmegi.se


Arbetsuppgifter:

Som löneadministratör består dina arbetsuppgifter av:

• Självständigt ansvara för löneberedning för 21 tjänstemän och 105 yrkesarbetare
• Bistå med stöd och svara på frågor från medarbetarna i organisationen angående t.ex. semesterdagar, pension, villkor mm.
• Administrerar pensions- och försäkringsärenden
• Hanterar skatteredovisning
• Tolka lagar och avtal
• Introduktion av nyanställda
• Löpande underhåll av lönesystemet Entré
• Kontakt med myndigheter t ex Försäkringskassan
• Arbeta med HR-frågor

Du kommer att ha ett nära samarbete med dina tre kollegor på ekonomiavdelningen och även fungera som backup vid arbetstoppar. I rollen ingår även rapportering av personalrelaterade uppgifter till ägarna.

Din bakgrund:
Vi söker

Till denna tjänst söker vi dig som är en erfaren löneadministratör. En merit är om du har erfarenhet av löneberedning för yrkesarbetare och kollektivavtalet EIO. Har du dessutom arbetat med ekonomirelaterade arbetsuppgifter är det en stark merit.

Vi värdesätter ansvarstagande, noggrannhet, flexibilitet och samarbetsförmåga. Rollen ställer också krav på hög integritet, servicekänsla och att du ska kunna tolka och förklara komplexa frågor på ett pedagogiskt sätt till medarbetarna.

Vi erbjuder dig en spännande roll i ett tryggt och framgångsrikt företag.

Ansökan

I denna rekryteringsprocess samarbetar Ohmegi med Avanzera. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Avanzera, Iren Sayar på 070-090 54 92. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Denna tjänst kan du söka så länge annonsen finns tillgänglig på vår hemsida.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-15
Ange följande referens när du ansöker: 920
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3507888

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: