Rekrytering av Inköps- & lageransvarig

Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vi på Avanzera hjälper nu vår kund Optiscan att rekrytera deras nya medarbetare inom inköp och logistik. Som inköps- & lageransvarig kommer du få möjligheten till en spännande och varierande tjänst hos Optiscan som har en mission om leverera högkvalitativa lösningar inom logistik och dessutom visionen om att vara den bästa partnern för lösningar som förbättrar kundens logistik. Vill du vara en del av en organisation med talangfulla och öppna medarbetare och där du kan få möjlighet att bidra med din erfarenhet, då ska du läsa vidare.

I denna rekrytering av en ny Inköps- & lageransvarig, har Optiscan valt att samarbeta med Avanzera, alla ansökningar och all kommunikation önskas därmed ske via Avanzeras kontaktperson, Malin Klingberg.

Publiceringsdatum
2022-06-07

Dina arbetsuppgifter
Du som inköps- & lageransvarig kommer ha en varierande och stimulerande arbetsroll och det finns all möjlighet att utvecklas inom den och dess olika områden. Du kommer att ha helhetsansvaret och det innebär att du kommer exempelvis:

• Hantera inköp mot kundorder och leveransbevaka
• Ha löpande kontakt med leverantörer och distributörer
• Hantera tullfrågor och moms
• In- och utleveranser
• Delta vid inventering

I denna tjänst ingår vissa ekonomirelaterade samt viss administrativa arbetsuppgifter som innebär att du även hanterar:

• Fakturering och hantering av inbetalningar
• Påminnelser
• Leverantörsfakturor, kontering
• Inköp av kontors- och förbrukningsmateriel

Bakgrund
För att du ska passa in och klara av denna tjänst så ses det som fördel om du tidigare arbetat inom inköp och logistik och har ett par års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt goda kunskaper i engelska.

För att du ska trivas så tror vi att du har ett intresse för teknik och att du gillar att arbeta i en mindre organisation, där beslutsvägarna är korta. Som person har du en positiv syn på det mesta och har lösningar på utmaningar som kommer din väg. En självgående "doer" som har en stor drivkraft och med service i fokus.

Kan denna tjänst vara något för dig?

Vi är väldigt nyfikna på dig och din erfarenhet och vi ser framemot att få in just din ansökan som kanske gör att du blir en av oss. Sök redan idag!

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1520".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Malin Klingberg
malin.klingberg@avanzera.se
08-545 28 300

Jobbnummer
6719405

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: