Rekrytering av en ekonomiassistent till Galjaden Fastigheter
Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Vi söker en positiv, driftig och noggrann ekonomiassistent till vår kund Galjaden Fastigheter AB som förvaltar och utvecklar egna fastigheter, från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder. Beståndet utgör i dagsläget ca 150 000 kvm uthyrningsbar yta uteslutande bestående av kommersiella fastigheter inom handel, kontor och lager/industri. Galjaden Fastigheter har i olika former varit verksam på den svenska fastighetsmarknaden sedan 1996.
Kontoret är beläget på Östermalm och består idag av ca 15 anställda.
Detta är en tillsvidareanställning direkt hos vår kund och tjänsten är på heltid. Du kommer att bli del av ett företag med god stämning och bra sammanhållning.
I rollen som ekonomiassistent hanterar du i huvudsak hela flödet av leverantörs- och kundreskontra för Galjden Fastigheter AB med dotterbolag som i dagsläget omfattar ca 30 bolag.
Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med hela processen av leverantörs- och kundreskontra och nedan följer mer detaljerade uppgifter som rollen innefattar;
Kundreskontra
• Vidarefakturering av kostnader till hyresgäster
• Fakturering av el, värme och vatten till hyresgäster
• Internfakturering av centralkostnader och försäkringskostnader
• Inläsning av inbetalningar på fil samt manuell registrering
• Påminnelse- och inkassohantering
Leverantörsreskontra
• Ansvar för loggen i Palette
• Attestering av fakturor
• Utbetalning av leverantörsfakturor
• Återrapportering av utbetalningar i 3L
Bokföring
• Bokföring samt avstämning av bankkonton och skattekonton.
Kvittohantering
• Sammanställning av Eurocardkvitton samt bokföring av dessa.
Arkiveringsarbete
• Insortering av verifikationer
• Skapande av ny pärmar vid byte av räkenskapsår
Din bakgrund:
Vi söker dig som har en ekonomiutbildning samt några års erfarenhet av liknande arbete inom kund- och leverantörsreskontra.
Vår kund arbetar i Palette och 3L. Vi ser att du har en god systemvana och det är en fördel om du även är en van användare av Excel.
Som person är du strukturerad, noggrann och tycker om att utvecklas i ditt arbete. Du har förmågan att arbeta självständigt och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsrelaterade situationer. I övrigt är du kvalitetsmedveten, lyhörd för synpunkter och engagerad i ditt arbete på alla plan.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera. Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till rekryteringskonsult Camilla Jonsson på telefonnummer 08 - 545 28 304 eller
camilla.jonsson@avanzera.se.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-27
Ange följande referens när du ansöker: 1050
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Jonsson 08 - 545 28 304
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 4051643
Observera att sista ansökningsdag har passerat.