Rekrytering av avtalsadministratör / Contract Administrator
Avanzera AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Cygate är en del av Telia och är ett svenskt IT-företag med styrka och flexibilitet och erbjuder lokalproducerade och skräddarsydda IT-tjänster med både bredd och spets på Sveriges största nät, detta för att hjälpa sina kunder att förverkliga deras idéer. Cygate arbetar na ¨ra sina kunder och skapar lo ¨sningar a°t bland annat banker, detaljhandelsfo ¨retag, kommuner, landsting, media, statliga bolag och myndigheter samt tillverkningsfo ¨retag. Med 750 medarbetare på 21 orter i Sverige så gör Cygate detta möjligt.
Just nu så söker vår kund Cygate tre stycken avtalsadministratörer till teamet som idag består av 9 engagerade personer, du blir alltså en viktig person i vår framgång och kommer göra skillnad varje dag.
Uppdraget påbörjas så snart som möjligt och beräknas pågå löpande med möjlighet till anställning hos kund. Tjänstens placering är på huvudkontoret i Solna.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.
Arbetsuppgifter:
I Front Desk registrerar du serviceorder, tecknar support emot leverantörer, tar emot och hanterar ärenden om nya serviceavtal dvs registrera nya avtal, hantera tillägg och uppsägningar, bakåttecknar service emot våra partners, tillägg och uppsägningar, svarar på fakturafrågor och avtalsfrågor samt initierar fakturering.
Din bakgrund:
Meriterande är att du arbetat med någon form av avtals-/kontrakts-/licens-administration tidigare. Då du kommer att arbeta nära kunder och leverantörer är det viktigt att du kan kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska ha en god datavana, Officepaketet med mycket goda kunskaper i Excel samt övriga affärssystem ses som meriterande.
Som person ska du kunna arbeta självständigt, våga ta egna beslut men ändå vara en teamplayer som bidrar till förbättringar i arbetsprocesserna. Vana att hantera många arbetsmoment parallellt och komplexa avtal så krävs för denna tjänst att du har ett logiskt och strukturerat arbetstänk.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-05-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-12
Ange följande referens när du ansöker: 914
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 08-54528307
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 3490256
Observera att sista ansökningsdag har passerat.