Rekryterare till Telecombranschen
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vill du jobba med hela rekryteringsprocessen i ett spännande projekt? Adecco Office & HR ger dig en möjlighet till det hos en av våra kunder inom telecombranschen.
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som rekryterare kommer du att självständigt utföra ett stort antal rekryteringar som skall genomföras på olika geografiska platser runt om i Sverige. Du kommer att jobba med alla steg i rekryteringsprocessen från screening till urval vilket bland annat innefattar telefonintervjuer, djupintervjuer, referenstagning. Tillhörande arbetsuppgifter är även planering av rekryteringsaktiviteter och administrationen som samtliga arbetsuppgifter för med sig.
Uppdraget är en visstidsanställning under projektets gång och beräknas pågå i ca 3 månader. Arbetet är på heltid, dagtid. Resor i arbetet förekommer då de kandidater som ska rekryteras ska tillsättas på olika orter i Sverige, som exempelvis i Göteborg, Malmö och Jönköping. Detta innebär att du själv inte behöver vara bosatt i Göteborg utan det viktigaste är att du tycker det är roligt att resa i tjänsten.
Vem trivs här?
Du som har god erfarenhet och kunskap från telecombranschen samt har något eller några års erfarenhet från rekrytering/personaladministration kommer snabbt att komma in i rollen. Du kommer snabbt att få ta ansvar för hela rekryteringsprocessen så ditt eget driv och initiativtagande är en förutsättning för att lyckas på detta uppdrag. Att du är självgående, flexibel och prestigelös gör att du har rätt förutsättningar för att hantera de varierande arbetsuppgifterna. Tempot kommer att vara högt och kräver en driven och engagerad person. Kort och gott är du en "do-er" som snabbt kan se lösningar på de problem som uppstår och är inte rädd för att ta beslut eller lyfta frågan till närmsta chef. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig via formuläret nedan.
Vid frågor om tjänsten kontakta Rekryteringsansvarig Klara Fransson på 031 - 725 45 52
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2015-01-14Arbetstider och omfattningHeltid Dagtid, Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-21
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Fransson (rekryteringsansvarig)31-725 45 52
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2128295
Observera att sista ansökningsdag har passerat.