Rekryterare till internationellt bolag!
Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryterare till internationellt bolag!" (publicerad 2016-10-31) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-08-19Dina arbetsuppgifterSom en rekryterare tar du ansvar för hela processen, från start-up till sourcing och val. Du kommer att arbeta med olika typer av profiler på olika nivåer i organisationen. Tillsammans med supportfuktionen runt rekrytering säkerställer du leveransen av personalflöde samt samarbetar med chefer inför och under rekryteringsprocessen.
Exempel på arbetsuppgifter är;
• Starta nyrekryteringar med information från rekryterande chefer, annonsering, urval och intervjuer
• Intervjuer med rekryterande chefer
Du kommer att vara anställd hos oss på Magna och arbeta som konsult ute hos vår kund.
Omfattning: Start 2016-09-05 och förväntas pågå till 2016-12-31 med god möjlighet till förlängning.
Tjänstens omfattning: Heltid
Kundföretaget
Vår kund är ett statligt företag med kontoret placerat i ljusa och fräscha lokaler i Solna. Företaget är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.
ProfilVi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av självständigt arbete inom rekrytering. Relevant akademisk examen är meriterande men inte ett krav. Du ska ha goda kommunikativa färdigheter. Har du erfarenhet inom search via bland annat Linkedin och Glassdoor är det meriterande.
För att passa för tjänsten ser vi att du som person är flexibel, ansvarsfull och pålitlig. Du driver dina processer på ett självständigt sätt och har god förmåga att anpassa dig till olika situationer. Du är prestigelös och har inga problem att prata med medarbetare på olika nivåer i bolaget. Du tycker om förändring och är inte rädd för att komma med egna förslag till förbättring i arbetsflöden.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Johanna Lindholm via johanna.lindholm@magna.s alt tel 08 611 21 25.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6958
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lindholm 08-611 21 25
johanna.lindholm@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3003245
Observera att sista ansökningsdag har passerat.