Rekryterare / Resource Manager / Partner Relations
JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-08-17Dina arbetsuppgifterVår kund fortsätter att växa och vi är nu på jakt efter en ny kollega som har potential och viljan att bli Sveriges bästa jobbmatchare inom IT/tech! Deras interna titel är Partner Relations, och här kommer du bli en del av ett engagerat team som firar framgångar och stöttar varandra.
Som Partner Relations hos vår kund är dina huvudsakliga uppgifter att matcha rätt konsult mot rätt uppdrag samtidigt som du hjälper till att få deras konsultnätverk, och därmed också dem att växa!
Det innebär mer specifikt att:
• Att ansvara för dina egna uppdrag: vilket innebär att säkerhetsställa kravspecifikationer tillsammans med kund; Spinna ut uppdraget i ditt nätverk och på den öppna marknaden; Göra urval och selektering samt telefonintervjuer och presentation av matchande konsulter till kund.
• Att vara bolagets ambassadör utåt: att närvara vid intressanta event och meetups och varmt välkomna alla som kontaktar dem och förmedlar ett intresse av att tillhöra deras nätverk.
• Att närvara vid intervjuer: för att ytterligare öka förståelsen för deras kunders verksamhet, samt stötta och coacha konsulterna.
• Att utöka deras nätverk: träffa och lära känna konsulter för att kunna matcha dem rätt mot deras kunder.
Företagspresentation
De är en snabbväxande agency som matchar världens bästa techtalanger med ledande bolag för att skapa tillväxt och utveckling. Rätt person på rätt plats. Varje gång. Du kommer att arbeta på deras kontor som ligger centralt i Stockholm City.
Kvalifikationer• Du har tidigare erfarenhet av exempelvis rekrytering/bemanning/sourcing/konsultinköpare
• Du har förståelse av olika roller inom IT/tech.
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då dessa två språken används i kontakt med både konsulter och kunder.
• Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande roller och/eller besitter kunskaper från IT branschen.
Dina personliga egenskaperVi tror att du orädd och vågar kasta dig in i arbetet och ta initiativ, exempelvis tycker du det är en rolig utmaning att ringa konsulter och leverantörer trots att du inte kommer att kunna svara på alla eventuella frågor på en gång. Du har förmåga att skapa kontakter och få förtroende, vilket gör att de alltid är och förblir deras partners förstahandsval för samarbeten. Vidare är du bra på att strukturera upp ditt arbete och att hålla många bollar i luften samtidigt, då du på sikt kommer få arbeta med många uppdrag parallellt.
Vad vår kund kan erbjuda
De erbjuder en kultur som präglas av affärsmässighet, utvecklingsorienterad syn samt ett delegerat, ansvarsfullt och beslutsfört arbetssätt. Bolaget har korta beslutsvägar och stora möjligheter att utmanas och utvecklas. Samarbete, humor & öppenhet är viktigt och för att bidra till laganda arrangeras gruppträning, festligheter och fredags-AW's.
Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Johanna Johnsson.
Rollen är på heltid, med flexibla arbetstider. Start enligt överenskommelse och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobbusters AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4044".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobbusters AB (org.nr 556826-5606),
http://jobbusters.se/ Arbetsplats JobBusters AB
Jobbnummer 5905259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.