Rekryterare med intresse för försäljning!
Barona Human Resource Services AB / Administratörsjobb / Stockholm
2018-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryterare med intresse för försäljning!" (publicerad 2018-03-13) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Uppskattar du ett högt arbetstempo? Har du ett brinnande intresse för försäljning, rekrytering och administration? Om svaret på ovanstående är JA - då har vi drömjobbet för dig!
Om rollen
Barona Industrial växer så att det knakar i Sverige och vi behöver nu utöka teamet med en rekryterare. Som rekryterare kommer du att ansvara för hela rekryteringsprocessen; annonsering, urval, intervjuer, referenstagning och testning. Du kommer även att ansvara för personaladministration för anställda konsulter inom affärsområdet. Du kommer att arbeta tätt med en dedikerad konsultchef inom Industrial och för rätt person ser vi goda möjligheter att i framtiden hantera egna kundkonton och kundrelationer.
Typiska arbetsuppgifter
• Ansvara för alla steg av leveransen - kravprofil, annons, search, urval, intervju, referenstagning samt nej-tack av kandidater
• Attrahera och hitta rätt kandidater
• Personaladministration såsom granskning av tidrapportering, skriva intyg och förbereda anställningsavtal
Du kommer helt enkelt att vara en nyckelspelare inom Barona Industrial och ha stort ansvar för försäljning och att leverera utmärkta kandidater till våra kunder som är kända arbetsgivare inom industrisegmentet.
Låt oss prata mer om dig och din bakgrund
Vi tror att du som söker är i början av din karriär och har ett stort intresse för bemanning- och rekryteringsbranschen. Du har troligtvis arbetat administrativt och har ett driv att vilja lära dig mer om industrisektorn. Du har ett gott sinne för affärer och drivs av att skapa goda affärsrelationer.
Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person
• Hängiven ditt arbete och de arbetsuppgifter du tar dig an
• Effektiv i dina arbetsuppgifter och förmåga att skapa struktur - tempot är högt!
• Snabb, flexibel och gillar att driva förbättrings- och förändringsprocesser
• Utåtriktad och kommunikativ
• Modig!
• Du får saker att hända!
Självklart gillar du att skratta och ha roligt på jobbet! Du tänker utanför boxen och vågar utmana våra arbetssätt och rutiner.
Så, varför ska du komma och arbeta hos oss?
Barona är ett internationellt bolag med kontor i 8 länder. I Sverige är vi ett glatt gäng om 15 personer som älskar att gå till jobbet varje dag. Det är högt tempo men vi missar aldrig att fira en framgång eller lyfta goda exempel. Genom nya och kreativa metoder levererar vi kompetensförsörjning över hela landet och ligger i framkant i moderna tekniker och lösningar.
Det här är en ny position hos oss och för rätt person finns det goda möjligheter att forma rollen till din egen.
Omfattning och tillträde
Planerad start är i mitten av september och tjänsten löper på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Övertygad än? Hör av dig till oss!
Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och intervjua allt eftersom. Så, om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Har du frågor är du välkommen att kontakta Mikael Rosén |
mikael.rosen@barona.seBarona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; HR; Human Resources; Sälj; Rekryterare; Säljare; Sales; Recruitment; Industri; Roligt; Administration; Konsult; Konsulter; Kunder; Kund;
Varaktighet, arbetstid
• .
Publiceringsdatum2018-02-21Ersättning•
•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNicklas Rosén
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 3979498
Observera att sista ansökningsdag har passerat.