Rekryterare/ HR-administratör på deltid sökes till Volkswagen i

2Complete AB / Ekonomiassistentjobb / Södertälje
2018-10-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryterare/ HR-administratör på deltid sökes till Volkswagen i " (publicerad 2018-10-25) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge, Gnesta eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Är du en driven, strukturerad och handlingskraftig HR-administratör som söker nya utmaningar? Då har vi möjligheten för dig.

Vår kund Volkswagen Group Sverige behöver förstärka sitt HR-team på 50%. I rollen kommer du att hantera hela rekryteringsprocessen samt all administration rörande HR 's processer. Du kommer arbeta med lönejusteringar och ansvara för att uppdatera relevant HR info på deras intranät. Du kommer även att hantera mailinkorg, fakturor, CV-databas samt viss statistik på månads- kvartals- och årsbasis.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och fram till årsskiftet. Arbetstiderna är flexibla mellan måndag-fredag, 8-17.


Om företaget
"Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar.
Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier."

Din profil
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom HR alternativt HR-administration och tidigare erfarenhet av liknande tjänster, gärna på ett medelstort snabbrörligt bolag. Du har arbetat med hela rekryteringsprocessen samt HR-administration och det är högt meriterande om du har vana från rekryteringssystemet Teamtailor.

Du har en god kunskap i Office- Paketet och talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

Som person ser vi gärna att du är strukturerad, noggrann och initiativtagande. Det är självklart för dig att ta ett högt individuellt ansvar och driva dina egna processer. Du har integritet och god samarbetsförmåga och du uppskattar att arbeta i en organisation med ett högt servicefokus.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se




Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-10-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-29
Ange följande referens när du ansöker: 1506
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Magnusson anna@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4390058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: