Reklamationshanterare till stor VVS-grossist!
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Vi söker nu för kunds räkning en reklamationshanterare med tillsättning omgående! Kunden är ett välkänt företag och en ledande grossist av VVS-artiklar, vars lokaler är belägna i Kallhäll norr om Stockholm.
I din roll som reklamationshanterare kommer du att arbeta med varierade reklamationsärenden samt ha nära daglig kontakt med kunder och leverantörer över telefon. Tjänsten ställer krav på god problemlösningsförmåga samt en förmåga att kunna prioritera mellan olika ärenden.
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av reklamationsarbete samt problemlösning. Du har ett ekonomiskt tänk och trivs utmärkt i en serviceroll. Du har god dator- och systemvana, och har erfarenhet av att jobba i exempelvis Excel, SAP, Movex eller liknande. Erfarenhet av kundtjänst eller supportjobb är meriterande.
Som person är du noggrann i ditt arbete och drivs av att finna lösningar. Vidare är du trevlig och utåtriktad samt har ett gott bemötande gentemot kunder, kollegor och leverantörer.
Tjänsten är på heltid, arbetet är förlagt måndag-fredag, kl 8-17.
Är du den vi söker? Du söker tjänsten via vår hemsida
www.proffice.se, eller genom att skicka CV och personligt brev till
industrial.stockholm@proffice.se , ange "Reklamationshanterare" i ämnesraden.
Sök redan idag! Intervjuer sker just nu löpande, tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2012-08-28Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 200353801
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktZhala Delshad
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 1324975
Observera att sista ansökningsdag har passerat.