Reklamationshandläggare och kundtjänst! - Aditro Logistics Staffing AB - Butikssäljarjobb i Göteborg
Reklamationshandläggare och kundtjänst!
Aditro Logistics Staffing AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Göteborg

Publiceringsdatum
2020-06-22

Om företaget
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Arbetsuppgifter
Vi söker just nu en reklamationshandläggare/kundtjänstmedarbetare till en kund belägen i centrala Göteborg. Uppdraget är initialt ett sommarjobb med start omgående, men med mycket stor chans till fortsatt arbete hos oss på Aditro Logistics Staffing efteråt.

En stor del av arbetet kommer innebära reklamationshantering, så lite skinn på näsan är ett plus. Du kommer även att hantera övriga ärenden och ha kontakt med kunder via mail och telefon. Du bemöter kunden på ett lösningsorienterat sätt och har alltid som mål att skapa en kundupplevelse i världsklass!

Arbetstid: måndag-fredag 08-17 med start omgående

Profil
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet från kundservice, reklamationshantering eller försäljning och är van vid kundkontakt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med telefon och dator som redskap. Vidare tror vi att du har förmågan att prioritera då det behövs samt hantera många bollar i luften då du kommer att hantera flera ärenden parallellt. För att du ska trivas i rollen är det viktigt att du tycker om att ta eget ansvar, kan ta egna initiativ och brinner för att alltid ge bästa tänkbara service. Viktigast av allt är att du har rätt inställning och viljan att lära!

Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag, tjänsten kommer att tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Aditro Logistics Staffing AB

Jobbnummer
5272655

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aditro Logistics Staffing AB: