Reklamationshandläggare
Vs Consulting AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vs Consulting AB i Stockholm,
Gävle,
Bollnäs,
Jönköping,
Åmål eller i
hela Sverige Allmänt om rollen
Som reklamations- och avvikelsehandläggare ingår du i ett team som ansvarar för att säkerställa kundnöjdheten samt att processen och arbetsflödet för avvikelser hanteras korrekt.
Du tar emot inkommande avvikelser som du utreder, följer upp och återkopplar både till kund och internt inom organisationen.
Med ett positivt, professionellt och ansvarsfullt bemötande säkerställer du att kundens upplevelser tas om hand och att den goda relationen med kunden bibehålls.
Vidare arbetar du proaktivt, i ditt dagliga arbete uppmärksammar du förbättringsbehov och arbetar med utveckling av processer, rutiner och arbetsmetoder med målet att göra varje kund nöjd samt förhindra återkomst av avvikelser.
Vem vi söker
Vi söker dig som har ett stort kvalitetstänk och en utpräglad servicekänsla i allt du gör.
Att göra varje kund nöjd är en naturlig och tydlig drivkraft inom dig.
Du är en mycket god kommunikatör som gillar att prata med olika typer av personer.
Du går igång på att omvandla negativa kundupplevelser till starka kundrelationer.
Du tar ansvar och engagerar dig stort i ditt arbete, och du trivs med att jobba med likasinnade.
Problemlösning är kul, du är lyhörd och har lätt för att se lösningar.
Vi tror att du har erfarenheter av avvikelse- och/eller reklamationsarbete från tidigare arbetsroll.
Vi ser ditt kundbemötande och kontakten med andra avdelningar inom organisationen som högst betydelsefulla för resultatet av ditt dagliga arbete, det är därför mycket viktigt att du är duktig på att uttrycka dig på både svenska och engelska, såväl muntligt som i skrift.
Vi erbjuder
En varm och öppen arbetsplats med en mycket familjär känsla
En plats där ditt engagemang och dina förbättringsförslag tas tillvara på riktgt
Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
Kontor i centrala Stockholm med utsikt över vatten
Kort om oss
Vi är tolkförmedlingen som lever vår dröm och hjälper tusentals människor varje dag.
Vi är verksamma i huvudsak inom offentlig sektor, våra kundkontakter består främst av personal inom sjukhus, polis och domstol.
Vi har funnits sedan 2015 då vi startade som en klassisk start up, och trots vår otroligt tillväxt sedan dess så har vi valt att värna om och behålla den familjära känslan samt det agila arbetssättet som ofta finns inom just start ups.
Våra stora framgångar beror på främst två faktorer; den första delen är våra fantastiska medarbetare som alla delar drivkraften att hjälpa människor och som alla bidrar till en utvecklande och varm arbetsplats, och den andra delen är vår oerhört starka IT-kompetens. Vi förenar mjuka värden med modern teknik revolutionerar på så sätt branschen vi är verksamma inom.
Omfattning
Heltid
Anställningsform
Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning
Arbetstider
Måndag-fredag 08.00-17.00 (och c:a 2 beredskapspass/månad)
Publiceringsdatum2021-03-31KvalifikationerTidigare arbetslivserfarenhet av avvikelse-, kundklagomåls- eller reklamationsarbete (minst 1 år)
Mycket god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, tal och skrift
Meriterande bakgrund
Erfarenhet av att arbeta mot offentlig sektor
Kundklagomålshantering/Kundklagomålsansvar
Dokumenterade meriter från liknande tjänst
#jobbjustnu
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressVs Consulting AB
Götgatan 36
12746 118 26 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Vs Consulting AB (org.nr 556936-7484)
Götgatan 36 (
visa karta)
127 46 118 26 STOCKHOLM
Arbetsplats Digital Interpretations Scandinavia AB
Jobbnummer 5667319
Observera att sista ansökningsdag har passerat.