Reklamationshandläggare
Q-Med Q-Med / Kemistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kemistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Q-Med Q-Med i Uppsala Q-Med a part of the Galderma Group
Q-Med develops innovative products for aesthetic, corrective and hospital use. In the aesthetic field, Q-Med offers safe, effective and innovative solutions to preserve restore and maintain a healthy and beautiful skin through a complete product portfolio including Emervel, Restylane, Macrolane and Azzalure/Dysport. In March 2011 Q-Med became part of Galderma. Today, the company has over 4 000 employees in 31 affiliates around the world. The state-of-the-art laboratories in France and Sweden together with 4 manufacturing sites are dedicated exclusively to meeting the needs of dermatology patients and physicians. Galderma is present in more than 70 countries throughout the world.
Tjänsten som Reklamationshandläggare är placerad inom gruppen QA Complaints & Systems som är en del av kvalitetsavdelningen. Kvalitetsavdelningen består av drygt 50 medarbetare fördelat på QA, QC. Gruppen QA Complaints & Systems består idag av sex medarbetare. Tjänsten är ett vikariat.
Du arbetar dels under eget ansvar men också gemensamt inom gruppen, stor del av arbetet inriktas mot att uppnå överenskomna målsättningar inom processområdet.
• *** Dina arbetsuppgifter: ****
• Registrering samt handläggning av tekniska reklamationsärenden
• Provgranskning
• Sammanställning av statistik och trender för tekniska reklamationer
• Arbeta för att uppnå överenskomna mål inom processområdet
• *** Vem är du? ****
Du har en högskoleutbildning inom farmaci, kemi, biologi eller motsvarande. Du är ordningsam, noggrann, strukturerad och ha lätt för att organisera. Du har en hög egen drivkraft, en naturlig social kompetens och är en utpräglad lagspelare.
Du behärskar Officepaketet och har vana att skapa rapporter, tabeller och dokument för uppföljning. Du har en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska. Erfarenhet av myndighetsreglerad verksamhet, som till exempel 21CFR 820 och/eller ISO13485 och reklamationshantering är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder dig möjlighet att arbeta i en kreativ och trevlig miljö med mycket omväxling.
• *** För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: ****
Hanna Gradin, Manager QA-Complaints & System 076 898 1333
Urvalsprocessen sker löpande.
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen.
Publiceringsdatum2012-08-17Arbetstider och omfattningVikariat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagQ-Med Q-Med
AdressQ-Med Q-Med
Seminariegatan 21
75228 Uppsala
Jobbnummer 1317168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.