Reklamationsansvarig/Utvecklare

Maries Puts & Städ AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maries Puts & Städ AB i Stockholm

Vi som arbetar på Maries Puts & Städ tror stenhårt på att trivseln ökar hos oss som individer om det är rent i hemmet, på kontoret och i trappuppgången och därför hjälper vi våra kunder att skapa en ren känsla i sin närmiljö. I över 20 år har vi utvecklat våra städtjänster, medarbetare, relationer med kunder och andra samarbetspartners.

Vi söker nu en Reklamationsansvarig/Utvecklare

Du kommer att arbeta med reklamationer av våra tjänster och utveckla rutiner och processer. I vissa fall så kan det ibland gå fel och då är det mycket viktigt för oss att dessa ärenden hanteras på ett professionellt sätt mot kund. Vi är certifierade enligt ISO9001 Kvalitet och arbetar därför med ständiga förbättringar. Vi vill också att du brinner för serviceyrket. Det krävs att du är kommunikativ, är nyfiken och tar eget ansvar för att utveckla dig själv, din roll och företaget.

Du kommer att hantera hela processen från det att kunden ringer in till dess att ärendet är stängt.

För att lyckas i rollen krävs att du har kundfokus, är lugn och förstående. Kunna formulera dig bra i text och språkligt. Gillar att administrera, pedagogisk kunna ge och ta feedback på ett professionellt sätt.

Du som söker till oss tycker att det är inspirerande att jobba i ett tillväxtföretag med tydliga tillväxtmål. Vi har varit ett Gasellföretag fem av de sex senaste åren och tror att vår nya Reklamationsansvarig kommer bli en viktig kugge i vår fortsatta framgång.

Publiceringsdatum
2015-04-15

Dina arbetsuppgifter
• Ta emot reklamationer
• Göra besök hos kunder
• Driva ärenden framåt
• Löpande dialog med kund och medarbetare
• Sammanställa och dokumentera ärenden
• Hålla dialog med underleverantörer
• Utreda orsak till den uppkomna reklamationen
• Föreslå förändringar i rutiner
• Veckor/månadsmätningar av olika mål
• Ändring av rutiner flödesschema
• Utveckling av utbildningar

Vi ser gärna att du som söker tjänsten:
• Har lätt för att skapa kontakt
• Flexibel, lugn och positiv
• Kommunikativ och förtroendeingivande
• Arbetat med liknande arbetsuppgifter
• Behåller ett bra tillstånd även i stressade situationer
• Körkort B (Växellåda)
• Datorvana
• Förmåga att lösa problem

Anställningsform
• Fastanställning efter 6 månader provanställning
• Heltid/100 %

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via mail: arbete@maries.se Skicka med både CV, personligt brev och bild av dig själv. Märk ansökan med "Reklamationsansvarig"

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
6 månaders provanställning

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten tillsätts när vi hittat rätt person.
Ansökan kan skickas till e-postadress: arbete@maries.se

Kontakt
Britt-Marie Ekstrand, Vd arbete@maries.se

Företag
MARIES PUTS & STÄD AB

Adress
MARIES PUTS & STÄD AB
INSTRUMENTVÄGEN 25
12653 HÄGERSTEN

Kontorsadress
INSTRUMENTVÄGEN 25
HÄGERSTEN

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-861817

Jobbnummer
2249088

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maries Puts & Städ AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maries Puts & Städ AB: