Reklamationsansvarig/Teknisk support för Norge
Jula Postorder / Kontorsjobb / Skara
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Skara,
Götene,
Lidköping,
Falköping,
Skövde eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jula Postorder i Skara,
Uddevalla,
Partille,
Göteborg,
Linköping eller i
hela Sverige JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt företag inom lågprishandel med varor för villa, fritid, hemmafixare,hantverkare, lantbruk och småindustri. Vi marknadsför oss bl a med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år. Vi har för närvarande 31 st varuhus. Omsättningen är beräknad till 2,9 miljarder kronor 2009 och vi sysselsätter ca 1000 personer.
Publiceringsdatum2009-02-24Dina arbetsuppgifterTa emot samtal från kunder och butiker gällande service. Du kommer att arbeta nära vår Servicechef vad gäller hantering av reklamationer och returer från butik och postorder kunder. Tjänsten innebär även teknisk support internt och externt.
Bakgrund:
Du besitter teknisk kunskap gällande Julas sortiment. Du är stresstålig, självgående men även van att jobba i grupp. Dina datakunskaper är goda och du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Norsktalande är ett krav.
För frågor om tjänsten kontakta: Anders Ståhl, distanshandelchef 0511-246 00 (vxl)
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-13
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagJULA Postorder
AdressJULA Postorder
Box 363
53224 Skara
Jobbnummer 407129
Observera att sista ansökningsdag har passerat.