Reklamationsansvarig/Teknisk support för Norge

Jula Postorder / Kontorsjobb / Skara
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Skara, Götene, Lidköping, Falköping, Skövde eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jula Postorder i Skara, Uddevalla, Partille, Göteborg, Linköping eller i hela Sverige

JULA POSTORDER AB är ett framgångsrikt och expansivt företag inom lågprishandel med varor för villa, fritid, hemmafixare,hantverkare, lantbruk och småindustri. Vi marknadsför oss bl a med Julakatalogen som kommer ut två gånger per år. Vi har för närvarande 31 st varuhus. Omsättningen är beräknad till 2,9 miljarder kronor 2009 och vi sysselsätter ca 1000 personer.

Publiceringsdatum
2009-02-24

Dina arbetsuppgifter
Ta emot samtal från kunder och butiker gällande service. Du kommer att arbeta nära vår Servicechef vad gäller hantering av reklamationer och returer från butik och postorder kunder. Tjänsten innebär även teknisk support internt och externt.
Bakgrund:
Du besitter teknisk kunskap gällande Julas sortiment. Du är stresstålig, självgående men även van att jobba i grupp. Dina datakunskaper är goda och du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Norsktalande är ett krav.
För frågor om tjänsten kontakta: Anders Ståhl, distanshandelchef 0511-246 00 (vxl)

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-13
Ansökan sker via företagets webbplats.

Företag
JULA Postorder

Adress
JULA Postorder
Box 363
53224 Skara

Jobbnummer
407129

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jula Postorder

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jula Postorder: