Registrerare

iBusiness AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iBusiness AB i Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Vår Input Managementavdelning består i huvudsak av två grupper, validering och skanning, vi söker nu nya medarbetare till vår valideringsgrupp.

Din huvudsakliga arbetsuppgift är registrering och validering av dokument som dagligen kommer till oss. I Dina dagliga arbetsuppgifter ingår också enklare administrativa sysslor såsom postöppning och sortering.

Du ingår i en grupp om tio personer. Avdelningsansvarige är även Din närmsta chef.

Vi söker Dig som vill arbeta i en kreativ tillväxtmiljö med högt tempo och bra atmosfär. Vi ser att Du är driven och engagerad. Det är också viktigt att Du är stresstålig och noggrann.

Vi bedriver ett aktivt friskvårdsarbete och ser därför att Du är rökfri.

Tjänsten är en tillsvidareanställning (sex månaders provanställning), med start omgående. Du arbetar 40 tim/vecka.

Publiceringsdatum
2008-02-18

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning, heltid, 40tim/vecka.

Ersättning
Månadslön.

Så ansöker du
Rekrytering sker löpande.
Sista ansökningsdag 2008-03-19
Vi tar emot ansökan via epost: recr.im@ibusiness.se

Företag
iBusiness AB
Frihamnen, Magasin 3
11556 Stockholm
Telefonnummer: 08-505 285 00
E-postadress: info@ibusiness.se
Mer information på http://www.ibusiness.se

Kontorsadress
Frihamnen, Magasin 3
Stockholm

Jobbnummer
132772

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iBusiness AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iBusiness AB: