Registrator till myndighet i Solna

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Solna
2018-10-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Registrator till myndighet i Solna" (publicerad 2019-03-12) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Vi har upphandlat avtal med Kammarkollegiet som avser bemanning till statliga myndigheter och enheter inom tjänstemannasektorn runt om i Sverige.

Publiceringsdatum
2018-10-16

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en registrator för ett konsultuppdrag till en myndighet i Solna. Uppdraget beräknas starta i början av december och pågår till 31/1 - 2019, med möjlighet till förlängning.

Du kommer att arbeta på den administrativa enheten med:

• daglig postöppning, registrering, diarieföring och expediering
• scanna myndighetens handlingar, arkivera och återsöka handlingar enligt arkivförteckning och hålla övriga handlingar ordnade
• besvara telefonsamtal och mail från allmänheten
• stödja myndighetens medarbetare i interna frågor gällande registrering och arkivering
• ta fram handlingar i ärenden och sekretessgranska

Vem är du?

Vi söker dig som har registratorsutbildning på högskolenivå eller likvärdig utbildning. Alternativt har du minst tre års arbetslivserfarenhet som registrator. Du har tidigare arbetat i något dokument- eller ärendehanteringssystem (exempelvis W3D3, Platina), samt goda kunskaper i MS Office. Du har god kännedom om lagar och förordningar inom offentlig verksamhet för rollen som registrator. Ett krav är även att du har minst 6 månaders erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på en statlig myndighet. Du har även erfarenhet av att besvara på inkommande frågor angående ärenden från allmänheten.

Du som söker måste även kunna vara tillgänglig för arbete alla ordinarie arbetsdagar under jul- och nyårsperioden.

Som person är det viktigt att du är självgående, samarbetsvillig, flexibel och att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i svenska, tal och skrift.

Du erbjuds

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer arbeta ute hos vår kund men vara anställd som konsult hos Jurek Rekrytering & Bemanning. Uppdraget beräknas starta i början av december och pågår till den 31/1-2019, med möjlighet till förlängning.

Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig My Bergdahl på my.bergdahl@jurek.se.

Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via email.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
My Bergdahl my.bergdahl@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4406093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: