Registrator till myndighet i Kista
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Vårt uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Publiceringsdatum2017-09-20Dina arbetsuppgifterVi söker för kunds räkning en registrator till deras kontor i Kista. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med start i november 2017. Du kommer ingå i ett team på registraturen som består av 4 registratorer och en arkivarie. Du kommer att vara behjälplig med myndighetens dokument- och ärendehantering. Arbetet omfattar sedvanliga registratoruppgifter, som diarieföring, posthantering, expediering och utlämnande av allmänna handlingar. Du kommer också att ge stöd och informera övriga medarbetare i frågor som rör myndighetens dokument- och ärendehantering.
Vem är du?
Du har relevant högskoleexamen med inriktning på dokumenthantering och arkivkunskap, alternativt är du diplomerad registrator eller har 3 års erfarenhet som registrator. Du har goda kunskaper i engelska. Vi ser också att du har dokumenterade kunskaper om de lagar och förordningar som styr dokumenthantering inom offentlig förvaltning, offentlighets- och sekretesslagstiftningen är också krav. Vidare har du erfarenhet av diarieföring och ärendehantering i offentlig verksamhet och har arbetat med sekretessbelagda handlingar. Du har goda kunskaper i Office paketet och kunskaper om dokument-och ärendehanteringssystem som t.ex. Platina.
Som person är du ansvarstagande, noggrann och service-inriktad. Du kommer att ingå i ett team på registraturen och därför ser vi att du ha god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du kan arbeta både i grupp och självständigt.
Du erbjuds
En mycket varierande roll på en spännande myndighet. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i november - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag - 30/9-2017. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Monia Letmark på
monia.letmark@jurek.se Ansök på
www.jurekbemanning.se.Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMonia Letmark
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3710042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.