Registrator till fartfylld myndighet
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Norrköping
Vill du ha en variationsrik tjänst där du får kombinera administrativt arbete med din förmåga att kommunicera och förmedla information till medarbetare och allmänhet? Har erfarenhet av att arbeta som registrator eller eftergymnasial utbildning inom området? Har du dessutom tidigare jobbat på en myndighet eller någon annan offentlig verksamhet? Då är det dig vi letar efter!
Publiceringsdatum2014-12-01BeskrivningPerido söker en registrator för ett konsultuppdrag hos vår kund, en modern offentlig organisation som alltid strävar efter att ligga i framkant och att vara en av de främsta leverantörerna inom Europa i sitt område. Organisationen finns på många platser runt om i Sverige och just detta konsultuppdrag är placerat vid deras kontor i Norrköping.
I detta utvecklande konsultuppdrag kommer du att i första hand ansvara för diarieföring/ärendehantering, expediering av beslut, postöppning och arkivering. I detta ingår även att svara på frågor från allmänhet, registervård samt att vara ett stöd för övrig personal när det gäller ärendehantering.
För att fungera bra i det här uppdraget är det viktigt att du har en god ansvarskänsla samt att du gärna arbetar med stor noggrannhet. Dessutom är det en roll som stundtals är väldigt servicefokuserad och där ett gott omdöme och en god samarbetsförmåga tar dig långt.
Då vi vill tillsätta den här rollen så snart som möjligt är viktigt att du som är intresserad av tjänster skickar in din ansökan så snart som möjligt! Varmt välkommen med din ansökan.
Kravprofil för detta jobb• Gymnasiekompetens och minst fem års erfarenhet av arbete som registrator eller i liknande roll
ELLER
• Registratorutbildning på högskolenivå
• Erfarenhet av offentlig verksamhet
• Erfarenhet av att arbeta med registrering i Advantum och Public 360 eller liknande diarieföringssystem
• Goda kunskaper i Officepaketet (främst Word/Excel)
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillträde i januari. Uppdragstid 12 månader.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11151DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb11151DB
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 11151DB
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2086126
Observera att sista ansökningsdag har passerat.