Registrator sökes!

Poolia Kontor AB / Administratörsjobb / Vaxholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vaxholm, Värmdö, Lidingö, Stockholm, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Kontor AB i Vaxholm, Värmdö, Stockholm, Danderyd, Solna eller i hela Sverige

Presentation

För kunds räkning söker vi nu en registrator för ett uppdrag i Vaxholms kommun. Uppdraget startar omgående och beräknas pågå i ca 6 månader.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Publiceringsdatum
2014-08-18

Dina arbetsuppgifter
I rollen som registrator kommer du att arbeta med följande arbetsuppgifter:

• Ansvara för företagets registratur
• Ge råd och stöd samt utbildning till förvaltningarna i frågor som rör offentlighet och sekretess
• Vara projektansvarig för igångsättning av kommunens nya ärende- och dokumenthanteringssystem
• Vara systemförvaltare av dokument- och ärendehanteringssystem
• Registrering, arkivering och utlämnande av allmänna handlingar
• Samordning, redigering och utskick av sammanträdeshandlingar

I tjänsten ingår också andra förekommande arbetsuppgifter på avdelningen. För rätt sökande kommer det att finnas möjlighet att arbeta med juridiska utredningsuppdrag inom området.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har en lämplig Högskoleutbildning inom samhällsvetenskap/juridik/arkivvetenskap eller förvärvad kompetens genom erfarenhet.
Vidare har du goda kunskaper inom Officepaketet och uttrycker dig väl i tal och skrift. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom offentlig sektor är meriterande, där kunskap inom projektadministration är särskilt meriterande

Vi söker dig som har en god social och analytisk förmåga och klarar av att arbeta självständigt. Du är noggrann och beredd att ta ansvar. Vidare är du serviceminded och flexibel och har en god samarbetsförmåga.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Företagets hemsida

Poolia.se

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 38633
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Risberg karin.risberg@poolia.se

Företag
Poolia Kontor AB

Adress
Poolia Kontor AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207, Stockholm

Jobbnummer
1966486

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Kontor AB: