Registrator/administratör start omgående till Haninge Kommun
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Haninge
2016-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Registrator/administratör start omgående till Haninge Kommun" (publicerad 2016-02-10) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Haninge,
Skövde,
Linköping,
Jönköping,
Skara eller i
hela Sverige Om verksamheten
Vill du ha ordning och reda på dokument och mappar, och samtidigt vara lite av spindeln i nätet? Då vill vi gärna att du söker detta uppdrag.
Förvaltningen omfattar plan- och bygglovsverksamhet, väghållning, trafik, anläggning, park och natur samt vatten och avlopp. Från och med 2015 är förvaltningen även kommunal lantmäterimyndighet.
Här jobbar idag cirka 180 personer, uppdelade på ett par olika arbetsställen, med förvaltningsledning, stab och plan- och bygglovsverksamhet placerade centralt i Haninges trevliga kommunhus. Arbetet som registrator/administratör ingår i en stab, direkt underställd förvaltningschefen.
Uppdraget är på heltid med omgående tillträde och beräknas pågå under 6 månader.
Publiceringsdatum2016-02-10Dina arbetsuppgifterUppgiften som registrator innebär daglig postöppning och diarieföring av handlingar samt ansvar för myndighetsbrevlåda och synpunktssytem. I uppdraget ingår också att hjälpa allmänheten vid förfrågan om allmänna handlingar. Utöver detta så fungerar du även som administrativt stöd till vår förvaltningschef vilket innebär avlastning i form av mailhantering, telefonpassning, mötesbokningar, posthantering samt övrig allmän administration. Då denna tjänst delvis är ny så har du möjligheter att själv kunna påverka innehållet att även omfatta andra ansvarsområden t ex inom information, uppdatering av intranät samt administration av våra olika system inom till exempel ärendehantering, arbetsmiljö och tidsföring.
Vem är du?
Som person är du drivande, strukturerad och kvalitetsmedveten, motiveras av att se resultat samt har en god administrativ förmåga. Vidare är du serviceinriktad och verksamhetsfokuserad, med ett konsultativt förhållningssätt. Du är skicklig på att samarbeta, har en positiv attityd och har en god problemlösande förmåga. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem, har du även kunskap om diarieföring så är det väldigt meriterande.
Du erbjuds
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid och beräknas pågå under 6 månader, vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning med start omgående. För mer frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Niklas Westberg
niklas.westberg@jurek.se . Välkommen med din ansökan via vår hemsida
www.jurek.se så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande till denna tjänst - vänta därför inte med din ansökan.
Start:
Omgående
ErsättningEnl. ök
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3349
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiklas Westberg
niklas.westberg@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2662846
Observera att sista ansökningsdag har passerat.