Registrator

Polismyndigheten Västra Götaland / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Polismyndigheten Västra Götaland i Göteborg, Mölndal, Alingsås, Borås, Vårgårda eller i hela Sverige

A-kungörelse
Göteborg - Assistent vid Förvaltningsavdelningens dokumentationsenhet, Allmänna diariet

Publiceringsdatum
2008-05-29

Dina arbetsuppgifter
Du skall medverka vid myndighetens centrala postöppning, registrering och slutredovisning av ärenden i det allmänna diariet, sköta myndighetens E-posttrafik samt besvara såväl interna som externa förfrågningar med anknytning till ärendehanteringen. I uppgiften ingår också att svara för inköp av litteratur och bedriva enklare biblioteksgöromål. Arbetstidens fördelning bestäms av arbetssituation och dina egna förutsättningar. Arbetet är självständigt, systematiskt och långsiktigt men i samverkan med chef, huvudregistrator och övriga registratorer.

Kvalifikationer
Vi söker Dig som har adekvat utbildning, minst gymnasial, inom det samhällsvetenskapliga fältet och/eller långtgående erfarenhet av diarieföring. Har du erfarenhet från eller särskilt intresse för biblioteksverksamhet räknas detta som en merit. Du ska behärska Office-paketet, särskilt Excel. Det är meriterande om du har kunskaper i RAR samt har vana att arbeta i polisens olika dataprogram.

Dina personliga egenskaper
För att trivas på tjänsten tror vi att Du skall vara noggrann och ha ordningssinne, vara initiativrik och ha utpräglad servicekänsla. Du ska ha god samarbets- och kontaktförmåga och ha lätt för att arbeta både självständigt och i grupp. Ett krav är att Du ska ha god förmåga att utrycka Dig i såväl tal som skrift. Vi ser helst att Du är flexibel, kreativ och uthållig. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
I rekryteringsarbetet kommer jämställdhets- och mångfaldsaspekten att beaktas.
Ytterligare information lämnas av enhetschefen Lars-Göran Johansson, Dokumentationsenheten, tfn 031-739 26 50
Fackliga företrädare för OFR/S är Anna-Lena Carli och för SEKO Niklas Andersson. Båda kan nås via polisens växel, tfn. 114 14.
Vid upprättande av sökandeförteckning kommer Dina personuppgifter att registreras. Genom Din ansökan godkänner Du denna registrering.
Dokument som sparats i den senaste X-versionen av Office-paketet, d.v.s. från dokument som skrivits i Word, Excel eller PowerPoint och avslutas med -dock, -xlsx och -pptx kan tyvärr inte tas emot. Istället ska de sparas i äldre versioner av motsvarande program och avslutas med -doc, -xls eller -ppt.
Skriftlig ansökan inges till Polismyndigheten i Västra Götaland, Box 429, Allmänna diariet, rum 6516, 401 26 Göteborg, eller på fax 031-739 2972, senast den 2008-06-18
POLISMYNDIGHETEN

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön
Individuell

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-06-18
Ange följande referens när du ansöker: AL-713-5355/08

Företag
POLISMYNDIGHETEN VÄSTRA GÖTALAND

Adress
POLISMYNDIGHETEN VÄSTRA GÖTALAND
BOX 429
40126 GÖTEBORG

Kontorsadress
STAMPGATAN 28
GÖTEBORG

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 114 14
E-postadress: polismyndigheten@vastragotaland.polisen.se

Jobbnummer
234826

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Polismyndigheten Västra Götaland

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Polismyndigheten Västra Götaland: