Regionsansvartig för Event i Östra Sverige.
MySafety AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MySafety AB i Stockholm,
Uppsala,
Jönköping,
Sundsvall,
Borås eller i
hela Sverige mySafety - din vardagssäkerhet!
Vår affärsidé är att erbjuda produkter, tjänster och information inom vardagssäkerhet som ökar människors trygghet. Vi finns till för alla människor, på fritiden och på jobbet. Vi hjälper dem att skydda sina hem, sina bilar och personliga ägodelar och ser till att de känner sig trygga när de reser på semester eller bara till affären. Våra produkter och tjänster utgörs bl.a. av vår spärrtjänst där vi spärrar förlorade kort, mobil och ID- handlingar, Nyckelbricka att fästa på nyckelknippan för att öka chanserna att få tillbaka borttappade nycklar samt olika kompletterande försäkringar. mySafety har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster och har idag över 1 miljon användare.
Fältorganisationen är en del av företagets marknadsavdelning och utgör en effektiv kanal för att informera om våra populära säkerhetstjänster till privatpersoner på våra event. Vi genomför event på mässor, festivaler, i köpcentrum etc och vi bygger också kundregister som vi och våra samarbetspartners sedan använder i marknadsföringssyfte.
Som ett led i att förstärka vår fältavdelning 2011 söker vi nu en regionsansvarig för våra events i östra Sverige. Koncentration ligger på Mälardalen/Stockholm där vi också tror att du bor. Geografiskt sträcker sig regionen från Östergötland till Norrbotten.
Publiceringsdatum2011-01-18Dina arbetsuppgifterSom regionsansvarig jobbar du direkt under vår Field Manager. Du leder planeringen, driver, planerar och genomför fältkampanjerna. Till ditt förfogande står ett 10-tal hel- och deltidanställda gruppchefer och eventassistenter spridda över området. Tillsammans med dina gruppchefer utbildar och coachar du fortlöpande ny personal. Verksamheten utökas under sommarmånaderna och når sin topp i juni-augusti. Regelbunden kostnadskalkylering, resultatanalys och avrapportering är en del av din vardag då du jobbar under resultatansvar.
60-75 % av tiden är du tillsammans med de andra på olika events och resterande 25-40 % lägger du på planering och uppföljning. Du bör med andra ord kunna resa 2-3 veckor per månad. Du är en naturlig ledare. Ordning och reda är ditt signum kombinerat med att du har känslan för kundkontakter.
Kvalifikationer• Minimum 3 års erfarenhet av ledande roll i försäljningsorganisation helst med inriktning mot fältverksamhet F2F.
• B-körkort
• Vana att arbeta i MS Office främst excel och word.
• Är skicklig på att informera och uttrycka dig på ett säljande och enkelt sätt
• Flytande svenska i tal och skrift
• Har lätt för att ta kontakt och skapa dialog med andra människor
• Är organiserad och ansvarstagande
ErsättningMånadslön + bonus.
Regionen har tillgång till företagsbil.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Tjänsten ska tillsättas snarast.
Sista dag att ansöka är 11 februari.
För frågor angående tjänsten välkommen att ringa Regionsansvarig i Väst, Björn Hedberg 070-516 92 33
Din ansökan skickar du till Field Manager, Niklas Öfverström
niklas.ofverstrom@mysafety.semySafety med huvudkontor i Stockholm finns dessutom etablerade i Norge, Finland, Polen, Ryssland och Ukraina. Företaget ägs av Litorina Kapital ett svenskt private equity bolag.
Läs mer om företaget och våra tjänster på
www.mysafety.seKörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
månadslön + bonus
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
niklas.ofverstrom@mysafety.seKontaktBjörn Hedberg, Regionsansvarig Öst, 070-516 92 33
FöretagMySafety AB
AdressMySafety AB
TEGELUDDSV 76
11528 STOCKHOLM
KontorsadressTEGELUDDSV 76
STOCKHOLM
Jobbnummer 825439
Observera att sista ansökningsdag har passerat.