Regionsansvarig till Ryska Posten Bemanning.

Ryska Posten / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Göteborg, Borås, Jönköping, Nacka, Malmö eller i hela Sverige

Har du ett driv och jävlar anamma som få personer har?
Älskar du att jobba hårt och strävar efter att utvecklas och överträffa dig själv varje dag?
Älskar du att sälja och säger aldrig nej - då har vi jobbet för dig!

OM OSS.
Ryska Posten Bemanning är en ung och hungrig organisation med drivna sociala hjältar som alltid går en extra mil för att få kunderna nöjda. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor, ekonomi och administration och riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med mycket duktiga och lösningsorienterade människor.

Efter två framgångsrika år i Stockholm har vi nu siktet på Göteborg och söker därmed dig som vill vara med och etablera Ryska Posten Bemanning i Göteborg och tillsammans med oss bygga upp världens bästa bemanningsföretag.

UPPDRAGET.
Som regionsansvarig kommer du ansvara för att etablera, förvalta och utveckla Ryska Posten Bemannings verksamhet i Göteborg. Du kommer vara med och bygga upp samt utveckla säljorganisationen och vara ytterst ansvarig för all försäljning och marknadsbearbetning i regionen. Förutom att driva försäljningen kommer du arbeta med allt från rekrytering, utbildning och marknadsföring till schemaläggning, lönehantering och övrig administration. Du kommer vara ekonomiskt ansvarig för såväl budget som resultat och driva detta självständigt med stöd från organisationen.

OM DIG.
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer och älskar att möta nya människor. Du är kreativ, personlig och har ett stort hjärta. Vidare är det viktigt att du är lösningsorienterad samt extremt målmedveten. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och företaget du arbetar för.

DIN BAKGRUND.
Du har tidigare erfarenhet från säljorganisationer och arbetat minst några år på ledande positioner. Du är van att arbeta operativt och har arbetat med allt ifrån rekrytering, utbildning och coachning till budgetering och företagsutveckling. Tidigare arbete med nyetableringar är ett plus och erfarenhet från bemanningsbranschen är meriterande.

Publiceringsdatum
2014-02-18

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-19
Ansökan kan skickas till e-postadress: rakel@ryskaposten.se

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
11528 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-505 255 00
E-postadress: rakel@ryskaposten.se

Jobbnummer
1783168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: