Regionchef
Personalstrategerna i Sverige AB / Försäljningsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalstrategerna i Sverige AB i Jönköping,
Tidaholm,
Falköping,
Haninge,
Gislaved eller i
hela Sverige Personalstrategerna är ett auktoriserat företag som finns i hela Sverige med ca 50 kontor och 170 anställda. Vi erbjuder arbetsmarknadstjänster och omställning bl.a. Program till Nytt Jobb till offentliga och privata kunder samt fackliga organisationer, förstärkt arbetsträning & rehabilitering, rekrytering & bemanning, starta eget utbildning & rådgivning.
Hos oss finns många kompetenser samlade bl.a. arbetsterapeuter, psykologer, resursvägledare. Årligen utvecklar vi ca 11 000 personer som identifierar sina styrkor och ser sina möjligheter.
Vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla PersonalStrategerna till en ledande leverantör av omställning och arbetsmarknadstjänster. Vi står för en företagskultur där vi delar med oss av framgångar och motgångar och där vi är lyhörda och ger snabba återkopplingar mot kollegor, våra deltagare och uppdragsgivare. Vi vill hjälpa till att lösa svåra samhällsproblem som att minska arbetslöshet och vägleda individer rätt eller minska beroendet av försörjningsstöd. Därmed söker vi dig som kan skapa långsiktiga relationer med viktiga beslutsfattare och som vill arbeta hårt för att vi ska nå våra mål och att deltagare ska känna att de får det stöd som de kan förvänta.
En Regionchef på Personalstrategerna arbetar med hela verksamhetens bästa i fokus. Vi har 5 regioner som täcker hela Sverige, på varje kontor i din region finns en kontorsansvarig som rapporterar direkt till dig. Beroende på fråga rapporterar du till VD, personalchef, utvecklingschef el, kvalitetschef.
Du kommer att ansvara för din region och vi söker dig som är en driven och affärsmässig relationsbyggare med god förståelse för vår bransch. Som person är du prestigelös och professionell. Då rollen innefattar en hel del kontakter, såväl internt som externt, söker vi dig som är utåtriktad och gillar att stå i händelsernas centrum. Närvaron på respektive kontor är en viktig faktor. Ditt ansvar blir att leda och entusiasmera medarbetare för att nå högt ställa mål samt bearbeta befintliga och potentiella samarbetspartners och kunder. Du kommer att tillhandahålla utbildning för deltagare, personal och kunder i nya tjänster och säkerställa att dessa levereras med hög kvalitet. Du utgår från hemmakontor i din region och arbetar utifrån regionens mål vad gäller kvalitet samt med eget beläggnings, sälj- och resultatansvar. Rollen innebär en aktiv närvaro på kontoren och marknaden med många besök. Din geografiska placering är till viss del flexibel, lämpliga bostadsorter är exempelvis Örebro.
Kvalifikationer för tjänsten är:
• Sälj och personalansvar i minst 2 år.
• Adekvat högskoleutbildning
• Körkort och egen bil.
• Erfarenhet från arbetsmarknadstjänster, TSL-omställning el. bemanning är starkt meriterande.
Hos PersonalStrategerna ger vi dig möjligheten till såväl professionell som personlig utveckling! Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan i form av ett CV och personligt brev senast 31 januari 2013. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt.
Eventuella frågor besvaras av Johanna Pettersson.
Telefonnummer: 0761-810 800 Mail:
johanna.pettersson@personalstrategerna.sePubliceringsdatum2012-12-30Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Pettersson 016-551 78 70
FöretagPersonalstrategerna i Sverige AB
AdressPersonalstrategerna i Sverige AB
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna
Jobbnummer 1426704
Observera att sista ansökningsdag har passerat.