Regionansvarig - Kommersiella fastigheter
Locus Advice / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Locus Advice i Göteborg,
Malmö,
Stockholm,
Tyresö eller i
hela Sverige - Vi söker dig som har ett etablerat kontaktnät bland fastighetsägare och/eller investerare av kommersiella fastigheter och vill vara med på resan att etablera Locus Advice i västra Sverige.
Vi söker dig som:
• Vill ansvara för att bygga upp Locus Advice med Göteborg/regionen som bas
• Är duktig på att rekrytera och leda människor
• Är analytisk och beslutsam
• Arbetar proaktivt
• Behärskar mycket god svenska och engelska i tal och text
• Kan hantera många bollar i luften
• Framförallt - Älskar att göra affärer och skapa lönsamhet!
Att hålla hög kvalité är viktigt för oss vilket innebär att du som ansvarig för västra Sverige bör vara en person som hellre slutför få men lönsamma affärer än snabbt går på avslut.
För dig som söker den här tjänsten är det ett krav att du arbetat med uthyrning/försäljning av kommersiella fastigheter/lokaler i minst 5 år. Erfarenhet som egenföretagare, kontorschef eller som kan ge oss ett kvitto på din entreprenörsanda är ett stort plus!
Du kommer att arbeta direkt under ledningen i Stockholm.
Vi kommer att intervjua kandidater löpande och verkställer detta när rätt person är funnen.
Välkommen att skicka ett personligt brev där du berättar om vad du har för tidigare erfarenheter som gör dig lämpad för det här uppdraget. Bifoga CV.
Publiceringsdatum2016-03-30KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningRörlig ackords- eller provisionslön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
tim@locusadvice.seFöretagLocus Advice
AdressLocus Advice
Box 2131
13502 TYRESÖ
KontorsadressRadiovägen 2E
Tyresö
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 010-516 40 16
E-postadress:
info@locusadvice.se Jobbnummer 2752532
Observera att sista ansökningsdag har passerat.