Regional kundsupport

PerformIQ Work AB / Butikssäljarjobb / Örebro
2018-07-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Regional kundsupport" (publicerad 2018-07-18) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Är du en driven och engagerad person med en administrativ ådra?
Vill du bidra till effektivt säljarbete och leverera ökad servicegrad till externa kunder samt inom företaget? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som regional kundsupport, läs vidare och ansök redan idag!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
PerformIQ söker nu för kunds räkning en medarbetare till en administrativ roll. Tjänsten som regional kundsupport innebär att du kommer arbeta som servicefunktion där du finns till hands för bland annat säljare, säljledare och regionchefer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att variera, men kommer framförallt innebära ekonomiska arbetsuppgifter som inkluderar omkostnadsfakturor, varufakturor, ofakturerade orders samt förberedande inför kundevent eller mässor.

I rollen som regional kundsupport kommer du till exempel att:
• Arbeta som samordnande funktion kring logistikfrågor
• Använda rapportverktyg för att sammanställa statistik eller följa upp projekt
• Hantera ekonomisk administration.


Krav på person
För att lyckas i rollen som regional kundsupport krävs vidare:
• Avslutat gymnasieutbildning, inriktning ekonomi, administration eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• God erfarenhet av Officepaketet, framförallt kunskaper inom Excel
• God kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Det är meriterande om du arbetat med liknande tjänster tidigare inom det ekonomiska eller administrativa yrket. Du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundkontakt till privatpersoner eller företagskunder. Vi ser att du som söker är en person som drivs av att ge god service och rådgivning. Därför är det av stor vikt att du är social, nyfiken och har hög arbetsmoral.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som regional kundsupport.


Övrigt
Start: augusti/september
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Vardagar 07:30-16
Plats: Örebro

PerformIQ - rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell via camilla.aurell@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundsupport, support, administration, ekonom, samordnare, administrativsamordnare


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra kandidater utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-07-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-31
Ange följande referens när du ansöker: 3864
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Aurell

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Järntorgsgatan 3
70361 Örebro

Kontorsadress
Järntorgsgatan 3

Jobbnummer
4235179

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: