Regent Söker First Line/help Desk Konsult
Regent AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Regent AB i Stockholm I rollen som First Line/Help Desk support kommer du från dag ett att få ta ett stort eget ansvar och vi lägger stor vikt vid att du trivs med att arbeta kundorienterat. Arbetet innebär att hantera och lösa problem kopplat till användare av kundens olika IT miljöer. Det gäller att kunna sätta sig in i användarnas situation och trivas i rollen att vara spindeln i nätet.
Din Profil
Erfarenhet av Help Desk support.
Service minded
Stresstålig
Erfarenhet av administrativt arbete.
Teknikintresserad som snabbt kan sätta sig in i kundens behov
Kommunikativ och sätter alltid kunden i fokus
God vana av att arbeta med processer, rutiner och dokumentation
Goda kunskap inom office365 eller motsvarande
Goda kunskaper i Engelska och Svenska i tal och skrift
Meriterande
Praktisk erfarenhet av förvaltningsmodeller så som ITIL, PM3 eller motsvarande.
Arbetat med uppfyllnad av SLAer
Gymnasial utbildning inom IT eller motsvarande.
Om Regent
Som konsult på Regent får du en trygg anställning med bra förmåner i ett entreprenörsdrivet konsultbolag som värnar om individens utveckling. Detta kan vi bevisa genom att 2 år i rad utses till Sveriges, ja till och med Europas bästa arbetsplats av organisationen Great place to work.
Bifoga CV och personligt brev i ansökan.
Publiceringsdatum2020-12-18Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-17
AdressRegent AB
Norr Mälarstrand 22 0TR
11220 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Regent AB (org.nr 556971-2499)
Norr Mälarstrand 22 0TR (
visa karta)
112 20 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
caroline.jonasson@regent.se Jobbnummer 5495873
Observera att sista ansökningsdag har passerat.