Redovisningskonsulter till Experis Finance
Experis Sweden AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2013-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningskonsulter till Experis Finance" (publicerad 2014-06-12) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sweden AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige REKRYTERINGSTRÄFF PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY!
VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY
Tisdagen den19 november 2013
Kl.10.30-11.30
Adress: Tunnelgatan 3, ( T-bana Hötorget )
Nedan finns beskrivning på ett av jobben som du kan söka på rekryteringsträffen.
Det finns flera arbetsgivare på plats och de söker kandidater till liknande tjänster.
Alla deltagande företag och beskrivning på de lediga tjänsterna finns på vår hemsida
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-cityTa med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivarna. Beroende på hur många som kommer får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Redovisningskonsulter till Experis Finance
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom bland annat Ekonomi & Redovisning, Inköp och HR. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Placering: Stockholms län
Publiceringsdatum2013-11-15Dina arbetsuppgifterOm du har flera års erfarenhet av redovisning och är nyfiken på konsultrollen är du välkommen att söka dig till oss på Experis Finance. Vi ser helst att du är civilekonom eller motsvarande. Du känner dig trygg med den löpande redovisningen inklusive månadsbokslut och vi ser gärna att du självständigt utfört eller aktivt medverkat i årsbokslutsprocessen.
Du har erfarenhet från olika ekonomi- och rapporteringssystem samt goda kunskaper i Officepaketet och främst Excel.
För att passa i konsultrollen bör du vara resultatinriktad, flexibel och nyfiken, både på nya människor och kunskaper. Vi letar efter personer som är lyhörda för våra kunders behov och som på ett självständigt och lösningsorienterat sätt tar sig an nya arbetsuppgifter.
Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och vi verkar inom segmentet chef/specialist.
• Spännande tjänster på marknadens hetaste företag
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt
• Möjlighet att jobba i svensk och internationell miljö
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter
Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Kontaktperson för detta jobbAnsök genom att registrera din CV via länken nedan snarast, urval sker löpande. För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta kandidatrekryterare Li Hedström på telefon 08 - 736 29 44 eller
Li.Hedstrom@se.experis.com Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-19
VÄLKOMNA TILL REKRYTERINGSTRÄFFE PÅ AF CITY!
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagExperis Sweden AB
AdressExperis Sweden AB
11181 STOCKHOLM
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 1703897
Observera att sista ansökningsdag har passerat.