Redovisningskonsult till vår kund i Tingsryds kommun

Maxkompetens Konsult AB / Redovisningsekonomjobb / Karlshamn
2015-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningskonsult till vår kund i Tingsryds kommun" (publicerad 2015-03-05) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-02-20

Arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker nu Maxkompetens en driven och mångsidig redovisningskonsult.
Uppdraget startar inledningsvis med sex månaders anställning via Maxkompetens, där det sedan finns goda möjligheter med övergång till vår kund som finns i Tingsryds kommun.

I din roll som redovisningskonsult kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter, bland annat ekonomisk rådgivning, deklarationer, löpande bokföring, betalnings och faktureringsservice både mot mindre och medelstora företag. Du kommer ingå i ett professionellt, personligt och trivsamt team med olika kompetenser och ansvarsområden som sitter i ljusa och fräscha lokaler.

För rätt person erbjuds goda utvecklingsmöjligheter och du kan på sikt växa inom företaget i din roll.

Profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet i rollen som redovisningskonsult. Vi ser gärna att du har någon form av ekonomisk utbildning, lägst gymnasieutbildning med inriktning ekonomi och kanske dessutom har påbyggnadsutbildningar mot redovisning. Du kommer få möjlighet att arbeta väldigt brett inom området och i ditt arbetssätt har du ett gediget ordningssinne, har lätt för siffror, är prestigelös, nyfiken och har en stor vilja att utvecklas. Som person är du målinriktad, kommunikativ, och problemlösaren som har lätt för att samarbeta med dina kollegor i teamet, men också kan vara självgående och arbeta självständigt.Vidare är du en trygg person som har förmågan att skapa och bygga förtroliga och långsiktiga relationer med företagets befintliga och nya kunder. Vidare är du flexibel och anpassningsbar vad gäller att arbeta på företaget men även ute på plats hos företagets kunder. Du har goda kunskaper inom Officepaketet, och är en van användare i Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Visma.

Ett utdrag ur belastningsregistret och/eller en kreditupplysning kan komma att göras i samband med anställningen.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Arbetstid/omfattning: Dagtid, heltid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så vänta inte med din ansökan, utan ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3253
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Lindberg 0470-788051 kristina.lindberg@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Framtidsvägen 12
35196 Växjö

Kontorsadress
Framtidsvägen 12, Växjö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2175237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: