Redovisningskonsult sökes!
Epicbullen AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2021-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningskonsult sökes!" (publicerad 2021-11-26) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Epicbullen AB i Stockholm Vi har sett hur redovisningbranschen har gått från manuellt, papperstungt och tidskrävande till mer digitalt, automatiserat och effektivt, vilket vi strävar efter varje dag!
Vi vet att det går att göra det superenkelt för våra kunder att driva företag genom att automatisera deras ekonomiadministration.
Vårt jobb är att trolla bort så mycket som möjligt av de måsten som följer med företagande, så att våra kunder får mer tid till det som är kul. Eller viktigt. Eller lönsamt.
Vårt företag växer och vi behöver nu en ny kollega som vill utvecklas och hjälpa oss att driva förändring och tänka nytt inom ekonomi! Det finns det möjligheter att fortsätta utveckla nya affärsområden och driva dessa processer.
Vi söker därför en redovisningskonsult på heltid som självständigt kommer att ansvara för kunduppdrag med framförallt bokföring, bokslut, årsredovisning, deklaration, löner, rapportering och aktiv konsultation.
Vi tänker oss att du har hunnit jobba minst 1-2 år med liknande arbetsuppgifter eller med revision på en revisionsbyrå.
Vi kan erbjuda dig en trevlig arbetsplats i Stockholm City med stor frihet under ansvar med flextid och möjlighet till distansarbete.
Vi genomför intervjuer löpande då vi önskar tillsätta tjänsten snarast. #jobbjustnu
Maila din ansökan till
hello@brightac.sePubliceringsdatum2021-08-19Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-18
FöretagEpicbullen AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Epicbullen AB (org.nr 559040-1906),
https://brightac.se/ 114 39 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
hello@brightac.se Arbetsplats Bright Accounting Sweden AB
Jobbnummer 5911068
Observera att sista ansökningsdag har passerat.