Redovisningskonsult

lev väl Assistans AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos lev väl Assistans AB i Göteborg, Alingsås, Jönköping, Karlstad, Gällivare eller i hela Sverige

Lev väl Assistans är ett assistansföretag som erbjuder Stöd och Service enligt LSS. Vi utgår från vår värdegrund - delaktighet och värdighet i livet. Vårt mål är att alla verkligen ska kunna få leva sina liv som de själva vill, utifrån sina egna behov, önskemål och i gemenskap med andra.
Läs mer på: www.levval.se

Vi söker nu en redovisningsekonom till vårt Göteborgskontor. Arbetet består bl.a. i att ansvara för företagets redovisning innefattande löpande bokföring, fakturahantering, lönehantering, avstämningar av klientmedel, hantera och skriva ut t.e.x. arbetsgivarintyg/rapporter och annat som är knutet till företagets uppdrag för kunden, samt att förbereda/upprätta årsredovisning/-bokslut. I tjänsten ingår även att kontinuerligt utveckla och förbättra rutiner och processer kring redovisningen, samt att hålla sig ajour inom avtal samt annat som rör omvärlden.
Lev väl Assistans är ett företag som växer och därför kan dina uppgifter komma att förändras med tiden - vilket du måste vara beredd på, och kunna anpassa dig till.

Du som person älskar förstås att strukturera och att ge service, är lösningsfokuserad, noggrann, initiativrik och har en god förmåga att organisera och arbeta självständigt.
En förutsättning för att du ska passa in i hos oss är att du är glad och lättsam - att du har glimten i ögat. Vi ser att du som person är lugn och stabil i dig själv och blir helt självgående med tiden.

Meriter
• Minst 5-10 års erfarenhet av en liknande roll med självständigt ansvar för redovisning
• Mycket god erfarenhet av löpande bokföring och lönehantering
• Erfarenhet av analyser och förbättringsarbete
• Goda kunskaper i Excel
• God erfarenhet av att ha arbetat i olika löneprogram/-system

Ansökan endast via E-post.
Ansökan med personligt brev och meritförteckning skickas via mejl. Berätta om dig själv, vem du är, varför du söker jobbet och varför du tror att du är rätt person för oss.
Skriv: "LVRED16" på ämnesraden i ditt mail.

Vi ser fram emot att få träffa dig. :-)

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Mån-fre, dagtid enligt överenskommelse. Provanställning som ämnar övergå till tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-04-20

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Individuell lönesättning - Kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-06
Ange följande referens när du ansöker: LVRED16
Ansökan kan skickas till e-postadress: tiamaria.litsegard@levval.se

Kontakt
Tia-Maria Litsegård, Verksamhetschef 031-78 900 87 (Vxl) 076-315 46 86 tiamaria.litsegard@levval.se
Patrik Henriksson, VD 031-78 900 87 (Kontor vxl Gbg) 0980-142 00 (Kontor vxl Kra) patrik@levval.se

Företag
Lev väl Assistans AB

Adress
Lev väl Assistans AB
Engelbrektsgatan 33
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 33
Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7890087
E-postadress: info@levval.se

Jobbnummer
2797086

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från lev väl Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos lev väl Assistans AB: