Redovisningsekonom till Travel Service
A Hub AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
2022-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningsekonom till Travel Service" (publicerad 2022-08-05) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Göteborg,
Partille,
Kungälv,
Kungsbacka,
Tjörn eller i
hela Sverige Vill du vara en del av ett framåtlutat lokalt bolag som alltid vill utmana i sin bransch? Ser du dig som strukturerad, prestigelös och intresserad av att befinna dig i ett härligt team? Då kan du vara Travel Service nästa Redovisningsekonom!
Om Travel Service
Travel Service är ingen vanlig resebyrå. Tvärtom är vi en av Sveriges största affärsresebyråer som utifrån stor erfarenhet och passion skapar produktpaket som är anpassade för varje kund. Sedan vår resa startade 1991 har vårt huvudfokus att leverera service genom stort engagemang för våra kunder aldrig förändrats. Vårt spann av tjänster vi erbjuder är stort - men alla har de gemensamt att de underlättar en resa, ett evenemang eller upplevelse för vår kund. Varje kollega hos oss är nyckeln till att vi är bland de bästa i branschen och vi vågar utmana oss för att bli lite bättre varje dag.
Du erbjuds
Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att vi ska ha skoj tillsammans! Vi är övertygade om att glädje och trivsel tillsammans med en unik affärsstruktur är nyckeln till vår framgång. På vårt fina kontor mitt på avenyn är stämningen hög och vi gillar att umgås med varandra. Vi firar våra måluppfyllnader tillsammans och anordnar aktiviteter och resor även inom organisationen.
Som Redovisningsekonom hos Travel Service blir du en del av ett engagerat ekonomiteam som består av 4 personer. I rollen kommer du få ta stort eget ansvar och befinna dig i en miljö som är präglad av framåtanda.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:
I din roll kommer du sköta vår löpande redovisning där dina arbetsuppgifter varierat mellan olika moment så som;
• Löpande redovisning
• Ansvara för kund- och leverantörsreskontra
• Hantering moms- och skattedeklaration
• Avstämningar
• Bokslutsarbete (månads-, kvartals- och årsbokslut)
• Delaktig vid årsredovisning och koncernredovisning
Samt övriga ekonomiska uppgifter som kan tillkomma.
Du kommer arbeta självständigt och rapportera till bolagets VD
Vi söker en person som har följande egenskaper och kunskaper:
• Noggrann. Du har förmågan att se helheten och har ögat för detaljer.
• Initiativtagare och pålitlig. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra och slutför de uppdrag du tagit dig an på bästa sätt.
• Självorganiserad. Du trivs med frihet under ansvar och driver ditt arbete självständigt framåt. Du planerar och organiserar arbetet på ett målmedvetet sätt, prioriterar resurser och hantera din tid effektivt.
Du som söker har
• Eftergymnasial utbildning med inriktning mot redovisning.
• Minst 3 års erfarenhet av arbete som redovisningskonsult/redovisningsekonom och känner dig trygg i din roll.
• Goda kunskaper i svenska och engelska.
Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Microsoft Dynamics AX.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse.
Plats: Kungsportsavenyn 33
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering på heltid och anställningen sker direkt hos Travel Service.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta
agnes@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!
Hoppas att vi har fångat ditt intresse! Ansökningarna behandlas löpande så ansök redan idag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-05-31ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagA Hub AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656),
https://a-hub.se Arbetsplats A-hub
Kontakt Agnes Stolt
agnes@a-hub.se Jobbnummer 6698555
Observera att sista ansökningsdag har passerat.