Redovisningsekonom Till Invid I Västerås

Personalpoolen Mellansverige AB / Redovisningsekonomjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Västerås, Hallstahammar, Eskilstuna, Köping, Kungsör eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.

INVID Västerås är en helhetsleverantör av kostnadseffektiva, enkla och trygga IT-lösningar. Vi ingår i INVID Gruppen med kontor på 10 platser runt om i landet, 170 medarbetare och en omsättning på 400 MSEK. Läs mer om oss på www.invid.se

INVID Västerås söker Redovisningsekonom

INVID Västerås fortsätter att expandera och vi söker driven och engagerad redovisningsekonom.
Hos vår ekonomifunktion för bolagen inom INVID Mitt, sköter vi ekonomin för fem av INVID-bolagen. Ekonomifunktionen kommer att bestå av sex personer. Vi erbjuder ett spännande jobb inom ett mycket expansivt företag med stora utvecklingsmöjligheter.

Arbetsbeskrivning: 
Som redovisningsekonom kommer dina arbetsuppgifter bestå av fakturering, hantering av kund- och leverantörsfakturor, löpande bokföring samt upprättande av moms- och uppbördsdeklarationer. I arbetsuppgifterna ingår även att biträda ekonomichefen vid upprättande av månads- och årsbokslut.

Arbetets omfattning:
Tjänsten är på heltid och med start mitten av augusti 2015.

Publiceringsdatum
2015-05-05

Kompetenser
Du har flera års erfarenhet från liknande arbete och är utbildad civilekonom eller har motsvarande högskoleutbildning med dig. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Du behärskar MS Office paketet väl och är väl förtrogen med Excel. Vårt affärssystem är Pyramid och har du tidigare erfarenhet av det är det naturligtvis en fördel.

Dina personliga egenskaper
För att passa in hos oss i den här rollen har du en mycket god servicekänsla, är noggrann, lojal och kan arbeta självständigt samt också är beredd att ta egna initiativ. Du trivs med att arbeta med löpande redovisning men har även ambitionen att utvecklas och gå vidare med mer kvalificerade arbetsuppgifter.

Övrig information
Företaget månar mycket om att utbilda och utveckla sina medarbetare. Du kommer att ingå i en grupp med ambitiösa personer som arbetar hos oss, med mycket driv och glädje. Detta är en stor möjlighet för rätt person!

Känner du att detta stämmer in på dig och att du vill växa tillsammans med oss är du välkommen med din ansökan till Personalpoolen Mellansverige AB som vi samarbetar med i denna rekrytering.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Agnetha Paulsson, rekryteringskonsult på telefon
019-12 60 74. Söker tjänsten gör du genom att registrerar dig men personligt brev och din CV på www.personalpoolen.se/jobb . Sista ansökningsdag är 18/5 2015.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Agnetha Paulsson, Rekryteringskonsult 019-12 60 74

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
11343 ÖREBRO

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2279512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: