Redovisningsekonom på 50% till Trollhättan

Experis Sverige / Redovisningsekonomjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Trollhättan, Lilla Edet, Uddevalla, Stenungsund, Färgelanda eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Till vår kund, med placering i Trollhättan söker vi en redovisningsekonom på ca 50%.
Tjänsten är ett konsultuppdrag och skall tillsättas från mitten av december.

Publiceringsdatum
2011-11-09

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att fungera som koordinator inom ekonomi och administration. Dina arbetsuppgifter är att självständigt arbeta med löpande bokföring såsom, kund och leverantörsreskontra samt att administrera Rotansökningar till Skatteverket.
Ditt ansvar är även att sköta eventuell kravhantering, lönerapportering, avstämningar och kontrolluppgifter. Du kommer att vara behjälplig vid bokslut med att plocka fram relevant information till bolagets revisor.
Övrig manuell fakturering förekommer såsom redovisning av kvitton, löner och diverse statistik.
De administrativa sysslorna handlar om post och telefonpassning samt offertskrivning och övriga allmänna kontorsgöromål
Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en koordinerande roll. Du har minst tre års praktisk erfarenhet av ekonomi och redovisningsarbete sedan tidigare. Du är noggrann och hjälpsam och har ett positivt och öppet sätt. Du har god erfarenhet av data, främst Officepaketet. Det passar dig att arbeta deltid.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat och uppdaterat CV. För
mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef
Mia Roos-Jonsson på Experis via telefon: 0520-48 58 58. Vi arbetar med
löpande urval och vill ha din ansökan snarast, dock senast den 27 november.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mia Roos-Jonsson, 0520-48 58 58

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1075094

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: