Redovisningsekonom & backoffice

Kundupprag / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kundupprag i Stockholm, Norrköping, Linköping, Borlänge, Hällefors eller i hela Sverige

Aphelion är en av Sveriges främsta aktörer för utveckling av autotrading system för den internationella valuta marknaden (Fx). Företaget är grundat i Sverige av ett team med FX specialister med djup kunskap i Electronic Trading. Aphelion har skapat en rad produkter som bland annat har revolutionerat kundernas förmåga att i realtid agera på marknaden. Systemen används idag av flera ledande investmentbanker i Sverige och internationellt. Efterfrågan på Aphelions plattform är mycket stor och företaget avser växa under 2010. Vårt kontor ligger vid Stureplan. Läs mer på www.aphelion.se
(Office Manager)
Till vårt målinriktade, lösningsfokuserade arbetslag med 9 kollegor söker vi en positiv och självgående person med ansvar för företagets redovisning och bokföring samt för att löpande ansvara för uppgifter kring back-office, personalvård samt övrig administration.
Rollen omfattar även av att assistera VD/ledning kring bokning av resor/hotell etc. samt omsorg för företagets övriga anställda samt bemöta företagets kunder.
Du har ett praktiskt tänk kring uppkomna uppgifter och behov kring företagets leverantörer och tjänster som städ/tele/friskvård/lokalfrågor etc.
Tjänsten innebär en del administration runt personal/rekryteringar, introduktion, trivsel och arbetsmiljö.
Som person är du driven, självständig och initiativrik. Du har lätt för att kommunicera med andra och tar tag i situationer på ett självständigt sätt utan behov av direktiv, att vara steget före i alla uppgifter.
Då arbetsspråket till stor del är engelska krävs såväl svenska som engelska i både skrift och tal.
Erfarenheter från flera års redovisningsarbete är ett krav för att kunna fungera i tjänsten.
Vi använder Visma/SPCS vilket är ett plus om du behärskar.

Publiceringsdatum
2010-10-11

Arbetstider och omfattning
Tjänsten är på deltid (eventuell möjligt med heltid framöver) och utformas i samförstånd av den tillträdande beroende på erfarenhet/bakgrund. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Bifoga ett personligt brev och ett CV med foto med ansökan.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Kundupprag

Adress
Kundupprag
Sveavägen 98, 5 tr
11350 Stockholm

Jobbnummer
751068

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kundupprag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kundupprag: